oaeide Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, bygde meg en pc for en liten stund siden, og sliter litt med et problem. Etter jeg slår av pcen fortsetter vifta på min Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, 140mm Fan, 8xSATA, SLI. Bråker ikke så mye, men er veldig irriterende uansett. Noen forslag til hva dette skyldes, og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Går den konstant eller går den i type 60 sekunder etter? Om det er bare 60 sekunder etter så er det normalt, dette for å ventilere PSU og kabinettet. Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Den holder på til den blir srudd av på bryteren til strømforsyninga. Sto på over natta en gang.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er jo egentlig ikke normalt. Regner med det må være en feilkobling e.l. som gjør at viften får strøm hele tiden. Enten må du sende den i retur, eller så kan du kanskje fikse det selv, men da går jo garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå