Gå til innhold

SoundMAX ADI Adio Driver og Intel Chipset problemer

Anbefalte innlegg

Fikk ikke innstalert SoundMAX og Intel Chipset når at jeg formaterte til xp ;)

Jeg får opp en melding når at jeg prøver å innstalera SoundMAX: "HD Audio-bussdriveren er nødvendig men ble ikke funnet."

Når at jeg prøver å innstalera Intel Chipset så får jeg: "Can not open file E:\Drivers\Chipset\INF\setup.exe".

Jeg hadde vista før, men blei lei av det og dermed bestemte jeg meg for å formatera til xp <3

Jeg trenger hjelp, har søkt rundt men fant ikke noe resultat/svar :(

Så jeg håpte på et resultat her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ikke innstalert SoundMAX og Intel Chipset når at jeg formaterte til xp ;)

Jeg får opp en melding når at jeg prøver å innstalera SoundMAX: "HD Audio-bussdriveren er nødvendig men ble ikke funnet."

Når at jeg prøver å innstalera Intel Chipset så får jeg: "Can not open file E:\Drivers\Chipset\INF\setup.exe".

Jeg hadde vista før, men blei lei av det og dermed bestemte jeg meg for å formatera til xp <3

Jeg trenger hjelp, har søkt rundt men fant ikke noe resultat/svar :(

Så jeg håpte på et resultat her :)

Hei!

Jeg gikk igjennom samme problem. Jeg avinstallerte først programvare eller drivere, men alt ble tydeligvis ikke fjernet, så jeg fikk den meldingen når jeg prøvde å installere på nytt. Om jeg endret audio innstillinger inne på BIOS, eller deaktiverte eller avinstallerte gjennom enhetsbehandleren, husker jeg ikke helt nøyaktig.

Håper du finner ut av det snart. Tror forøvrig ikke det er noen kompatibilitetsproblemer egentlig, etter hva jeg har erfart. Men når du sier du har formart HDen, blir jeg usikker...

Jeg har forresten Asus P5Q-E. Alle drivere og all programvare som fulgte med fungerer helt fint på Windows XP. Men jeg var borti de meldingene når jeg skulle ominstallere noen av dem...

Endret av XYG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...