oaeide Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hei, klarte å kjøpe 2 stk velociraptors uten icepack'en, dvs at den er 2.5" stor, så lurer på om nokon veit om ein stad som seller "rammer" til denne disken (for montering i vanlig stasjonert kabinett). Bør helst vere støydempande og kjølande. Eller kanskje nokon har ein Icepack dei vil selge? Endret 21. april 2009 av oaeide Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=159397 Jeg har to slike (bruker èn foreløpig). De har grei kjøling, selv ved lav viftehastighet. Vet ikke hvordan støydempingen er, da jeg har SSDer i den. Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takk for svar. Absolutt et alternativ, men hadde egentlig tenkt meg noe passivt i samme stil som icepack'en. Husker jeg så noe slikt på en tysk side, men husker ikke linken...noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Takk for svar. Absolutt et alternativ, men hadde egentlig tenkt meg noe passivt i samme stil som icepack'en. Husker jeg så noe slikt på en tysk side, men husker ikke linken...noen som kan hjelpe meg litt her? Hva med denne? Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Takk GullLars, du er helt rå! går for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå