Cleaf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm, ja jo, hadde jo vært kos med nedsatt pris på Phenom II 920 og da Men fint med nedsatt pris, og jeg som snart skal bestille! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 X4 940 er en super CPU for pengene, så det er ikke rart at den selger bra. Stabilitet er ikke et problem på disse. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Koss er AMD på ytelse og stabilitet no for tida? Erfaringsmessig så er mange av chipsettene rundtom som støtter AMD vore skuffende. Vurderer nemlig å gjere ein nyinvestering, og AMD/ATi ser ut til å vere ein rimelig kraftig kombo (i og med at dei legger opp til det sjølv). Er det noken som har erfaringer frå dette? Dette ser ut som et foruminnlegg fra midten av nittitallet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen anbefalninger for combo av hovedkort og Phenom 940? Billig, overklokkbart og DDR2, gjerne masse stasj for pengene. Lenke til kommentar
adonay Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kjekt og se en prisreduksjon fra amd Men har kjøpt meg i7 i denne omgang så får desverre ikke prøvd Phenom 2 i denne gang kansje når jeg oppdaterer min gammle amd box ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 X2 7850 BE er vel en av de nye CPU-ene... Mulig dette er med på å vippe 7750 ned i pris Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 X2 7850 BE er vel en av de nye CPU-ene... Mulig dette er med på å vippe 7750 ned i pris Den er vel "ny" ja men ikke i teknologi, den er en K10 på 65nm. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen anbefalninger for combo av hovedkort og Phenom 940? Billig, overklokkbart og DDR2, gjerne masse stasj for pengene. Kanskje dette? Jeg kom frem til det etter en liten runde i prisguiden og på forumet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 SVD: Nei, ikke nye teknologi - men ny CPU uansett ikke for å ødlegge spenningen: Kilde:http://en.expreview.com/2009/04/22/amd-carries-out-new-round-of-price-cut.html Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Simen1 .. Skal selv bestille AMD Phenom II X4 940 BE og vurderer HK.. Så du gav tips til en annen forumbruker her i dette feltet, så håper du ikke har så mye imot at jeg poster om dette her? Vurderer dette, siden jeg har m-atx kabinett og skal ha HD4890, i tilleg til å mest sannsynlig oppgradere med enda ett HD4890 senere å ha desse i crossfire (ja det er plass i kabinett ) .. Er dette et HK å satse på? mvh. Zulboom Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg kjenner ikke til det hovedkortet, men det virker veldig bra ut i fra spesifikasjonene. 790GX er det beste brikkesettet du får kjøpt for tida. Jeg har bare funnet et par ulemper med det hovedkortet: ingen HDMI-port på hovedkortet, ikke "sideport memory" selv om det ikke har så mye å si. Hvis det ikke er noe du bryr deg om så er det sikkert et knallbra hovedkort. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror ikke det ser ut til å bli noe problem med de tingene der.. Tusen takk for din vurdering forresten! Bra at det er en admin her som både er grei, har gode kunnskaper og svarer noobs som meg på spørsmål som kanskje egentlig er opplagde med et fint og godt forklarelig svar Zulboom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå