Gå til innhold

AMD kutter prisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koss er AMD på ytelse og stabilitet no for tida? Erfaringsmessig så er mange av chipsettene rundtom som støtter AMD vore skuffende.

Vurderer nemlig å gjere ein nyinvestering, og AMD/ATi ser ut til å vere ein rimelig kraftig kombo (i og med at dei legger opp til det sjølv). Er det noken som har erfaringer frå dette?

Dette ser ut som et foruminnlegg fra midten av nittitallet.

Lenke til kommentar

Simen1 ..

Skal selv bestille AMD Phenom II X4 940 BE og vurderer HK.. Så du gav tips til en annen forumbruker her i dette feltet, så håper du ikke har så mye imot at jeg poster om dette her?

Vurderer dette, siden jeg har m-atx kabinett og skal ha HD4890, i tilleg til å mest sannsynlig oppgradere med enda ett HD4890 senere å ha desse i crossfire (ja det er plass i kabinett :) ) ..

Er dette et HK å satse på? :)

mvh. Zulboom

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til det hovedkortet, men det virker veldig bra ut i fra spesifikasjonene. 790GX er det beste brikkesettet du får kjøpt for tida. Jeg har bare funnet et par ulemper med det hovedkortet: ingen HDMI-port på hovedkortet, ikke "sideport memory" selv om det ikke har så mye å si. Hvis det ikke er noe du bryr deg om så er det sikkert et knallbra hovedkort.

Lenke til kommentar

Tror ikke det ser ut til å bli noe problem med de tingene der.. :)

Tusen takk for din vurdering forresten! :) Bra at det er en admin her som både er grei, har gode kunnskaper og svarer noobs som meg på spørsmål som kanskje egentlig er opplagde med et fint og godt forklarelig svar :)

Zulboom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...