Fockorized Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hi, noen av dere som har peil på filmer som kan anbefale noen skrekkfilmer, grøsserfilmer som er mest nervepirrende og skumle, hvor man skvetter mest mulig i løpet av filmen og med en god del spenning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Uhg! "Hvem er best"? Får faen meg brekninger av slik setningsbygging. Men Ontpc. Alien, Aliens, The Thing, Ringu, The Shining og Silent Hill(ja faktisk) er av mine favoritter innen for sjangeren. edit: Forøvrig går det an å bruke denne tråden -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692&hl= Endret 21. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Sorry da. er ikke så veldig flink til å formere setninger : ) men takk har sett de men ingen av de var særlig skumle Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 The blairwitch project Sorry for å skuffe men så ikke en eneste skummel sene i den filmen Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg syns faktisk The Strangers var ganske skummel og nervepirrende. Skvatt kanskje ikke så mye og slutten var litt ræva, men ellers bra film syns jeg Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 the strangers har jeg hørt er skummel... Ellers har jeg hørt Excorsisten... Har ikke sett så mye, men the grudge og vacancy er jo kjent for å være noen av de verste (jeg syns ikke dem var skummle) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg blir sjeldent skremt av grøss, men The Strangers pirra nervere mine så det holdt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klisje, men jeg har sett Exorcisten hundre ganger og får fremdeles et kick ut av den. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Grøssere pleier som regel og gi folk en støkk eller to, men som de gjerne ler av etterpå. Det er vel heller "de minste" som blir skikkelig redde. De som ikke er gamle nok til og se dem SAW -filmene er jo nokså lekre av seg Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Grøssere pleier som regel og gi folk en støkk eller to, men som de gjerne ler av etterpå. Det er vel heller "de minste" som blir skikkelig redde. De som ikke er gamle nok til og se dem SAW -filmene er jo nokså lekre av seg Saw er bare fasinerende geniale draps måter Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Saw er bare fasinerende geniale draps måter Når kunne en drapsmåte bli genial? Etter min mening er det idiotisk uansett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg blir sjeldent skremt av grøss, men The Strangers pirra nervere mine så det holdt! Mine også, så den på kino så si alene i salen på første rad (kun meg og en kompis + et par lengre bak i salen). Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har hørt at When a stranger calls er ganske jævlig, eller Halloween-filmene, Friday the 13th og Seven Saw er bare fasinerende geniale draps måter Saw er bare tragisk. En sadistisk dukke? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Villmark - Den var i hvert fall veldig skummel eller creepy første gang jeg så den The Thing - Rett og slett fantastisk The Shining - Et mesterverk The Descent - Faktisk en ganske så bra skrekkfilm som man skvetter litt av Black Christmas (1974) - En ganske så creepy klasikker Hvis du skal ha helt sykt creepy og skumle filmer bør du nok se noen asiatiske, men den fronten er jeg dårlig på. Ju-On for eksempel... Endret 22. april 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Standard dette. "Jeg vil ha de sykeste, skumleste og mørkeste skrekkfilmene som får deg til å pisse i buksa og gi kronisk hodepine livet ut", fulgt av "Skrekkfilmer er ikke skumle". Tror du virkelig du blir like skremt av filmer som da du var 8 år? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vi har utallige tråder om akkurat det samme, pluss anbefalingstråden... Hva med å stenge denne? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Stemmer også for The Strangers, synes den filmen var god underholdning, og du skvetter godt noen ganger. The Orphanage.Har ikke sett denne, men mange sier den er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg