Requi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Er dette en god scooter? Jeg har aldri hatt scooter før, og derfor spør jeg siden jeg har planer om kanskje å kjøpe en snart. Gjerne kom med erfaringer etc. Jeg har ikke hørt om dette merket før. Hvor fort går denne f. eks, har den god motor bla bla bla... Kom med så mye som mulig Om den er sterk i bakker etc.. Endret 21. april 2009 av Requi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Piaggio er vel et ganske kjent merke. italiensk eller spansk, og mener å huske at en del andre merker bruker piaggiomotor. Gå i hvertfall for ett kjent merke. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja det er en veldig god moped. Bruker som sagt en piaggiomotor. Prøvekjør den litt. Så om du synes den er behagelig å kjøre, og ikke har noen andre du sterkt vurderer så tror jeg du bør kjøpe en Gå for vannkjølt om de har, den er litt sprekere enn luftkjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå