norway Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tråd , ledning altså... Synes tråløse har en stygg tendens til å lagge , henge etter , lite følsome... Men d er min erfaring. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 spørs jo hva du mener med best... men med trådløs mus slipper du alt kabel kaoset, og at ledningen ikke er lang nok. Men med mange trådløse må du kjøpe batterier i et sett... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Trådløse mus er som oftest "lagete" og upresise Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det kommer ann på om man skal game eller ikke.. Trådløs anbefales ikke til gaming fordi den har en tendens til å "lagge", men til vanlig bruk så er det deilig å bruke en mus uten ledning. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Den nye MX700 musa skal være opp imot like god som de musene med tråd...men jeg personlig anbefaler deg å kjøpe med ledning hvis du spiller mye Lenke til kommentar
ftfoi Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har hatt Microsoft Wireless Optical Desktop Pro noen måneder nå og synes det er digg med mus og tastatur som kan flyttes fritt uten ledninger som henger og slenger og river ned alt rotet på pultet. Ulempen er som sagt at man må bytte batterier, men jeg har siden 31. januar bare byttet batteriene på musen en gang og aldri på tastaturet. Og dette er en PC jeg arbeider mange timer på hver dag. Da er det mye surfing, skriving av brev, søknader og slike ting pluss litt pusling med grafikk som er det jeg gjør mest. Til spill og slikt vil nok en mus med kabel være best, slik som andre har sagt. En annen ulempe med trådløs mus er at når den først reiser i golvet så reiser den fort og hardt. En har ikke muligheten til å kjekke tak i ledningen og bremse fallet. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Selv har jeg en Logitech MX700, og den er absolutt helt perfekt. Har ikke opplevd lag i det hele tatt, det eneste er at den går i strømsparemodus dersom den ikke brukes over en litt lengre periode. (den sjekker bare posisjon hvert 3. sek. eller noe sånt, slik at du må bevege musa litt fram og tilbake før den kommer ut av strømsparemodus). Og siden den har ladestasjon og tåler "klattlading", har jeg aldri opplevd å gå tom for strøm. Og jeg bruker mye tid på data'en. Er absolutt å anbefale... Lenke til kommentar
kyan Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Mx700 er jo en murstein, veier jo sykt mye.. takke meg til mx300 : Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kommer nokk ann på hva du skal bruke det til. Skal du skrive i words kan du nokk ha trådløs, men viss du skal spille ville jeg nokk anbefalt med tråd. Det er forbanna plagsomt og skifte beterier i en WC3 kamp.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Mx700 uten tvil:) Den er kanskje litt "tung" men du kan fjerne et lodd inni musa som fjerner det problemet. Uansett.. den glir fint, har ikke treg respons og usb laderen som følger med er finfin. Bruker musa veldig mye og den havner i laderen sånn ca hver 3dje dag. Husk at den er både trådløs og optisk. Ok rekke vidde på mottakeren og den er ikke avhengig av frisikt. Beste muse kjøp jeg har foretatt meg. Og.. jeg har ikke fjernet loddet selv og syns nå det er ganske ubehagelig med mus som er for "lette" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå