GullLars Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette var uhørt gode specs på støy/luftvolum. Nå vet jeg hvilke vifter jeg skal kjøpe neste gang. Om disse koster 20-30% mer enn konkurrenter driter jeg i Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette var uhørt gode specs på støy/luftvolum. Nå vet jeg hvilke vifter jeg skal kjøpe neste gang. Om disse koster 20-30% mer enn konkurrenter driter jeg i Thermaltake har også uhørt gode specs på støy/luftvolum, det betyr ikke at det nødvendigvis er noen bedre vifter enn snittet. Jeg sier ikke at det trenger å være tilfellet her, men det er utrloig mye tullespecs på vifter. AtW Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er jo den ultimate vifte! Men noen som vet hvor man får kjøpt en og hva prisen ligger på? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er jo den ultimate vifte! Men noen som vet hvor man får kjøpt en og hva prisen ligger på? Bare sjekk i prisguide da vel! Det er da ikke så tungt å løfte musepekeren opp noen centimeter og trykke på prisguide? De selges på bla. www.komplett.no og koster ca. 170,- Man får jo også flere forskjellige Noctua-vifter som er meget gode. De ligger i prisklassen 159 - 225 NOK. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noctua NF-S12B FLX har status "ingen pris" på prisguide.no. derfor spør jeg skjønner du. er ikke så lat :!: Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noctua NF-S12B FLX har status "ingen pris" på prisguide.no. derfor spør jeg skjønner du. er ikke så lat :!: Hehe... Var så lat selv at jeg ikke gadd å sjekke at prisguide ikke hadde priset den. Den som ler sist, ler best, og det var ikke meg i dette tilfellet! :!: Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hehe. samme det nå da. Noctua NF-S12B FLX og ULN har fått prisen på 162,- av datakjeden.no :!: så da er det bare å kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå