Gå til innhold

Overføre tlf. liste fra mobil til PC

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å skifte mobilabonnement, og i den forbindelse ønsker jeg å overføre telefonlisten min fra en Nokia 6230 til PCen. Har prøvd å bruke bluetooth men får ikke ting til å fungere skikkelig. Jeg har alle kontaktene mine lagret på SIM-kortet, og siden dette skal skiftes ut er jeg nødt til å lagre de på et vis.

Kan ikke overføre de til telefonminnet, da det der ligger en haug med kontakter fra telefonens tidligere eier. Disse får jeg ikke slettet, fordi jeg mangler en sikkerhetskode. Derfor ønsker jeg å overføre alt til PCen hvis det er mulig. Noen som vet hvordan dette eventuelt skal gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har tenkt å skifte mobilabonnement, og i den forbindelse ønsker jeg å overføre telefonlisten min fra en Nokia 6230 til PCen. Har prøvd å bruke bluetooth men får ikke ting til å fungere skikkelig. Jeg har alle kontaktene mine lagret på SIM-kortet, og siden dette skal skiftes ut er jeg nødt til å lagre de på et vis.

Kan ikke overføre de til telefonminnet, da det der ligger en haug med kontakter fra telefonens tidligere eier. Disse får jeg ikke slettet, fordi jeg mangler en sikkerhetskode. Derfor ønsker jeg å overføre alt til PCen hvis det er mulig. Noen som vet hvordan dette eventuelt skal gjøres?

Hei. Siden alle kontaktene dine ligger på simkortet, finnes det noe som heter en SIM-kortleser. Den får du kjøpt på Clas Ohlson. Den støtter både 2G og 3G simkort. Varenummeret er 36-2656. Da setter du minnekortet inn i leseren, og leseren inn i USB-en på PC-en. Da skal du kunne overføre telefonnumrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...