norpheus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hvor finner man dette programmet.. Ja, jeg vet jeg er en lating, som burde finne det selv, men er det noen som har en link? Lenke til kommentar
Foggy Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Prøv http://www.download.com Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 takker og bukker..... nå fant jeg ut av at jeg hadde lasta det ned før :smile: Det var det med orden i systemet da... Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 strengt tatt så var det vel mere strev å skrive en post her enn å søke etter dc i google eller download.com :razz: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 21:09, Praetorian skrev:strengt tatt så var det vel mere strev å skrive en post her enn å søke etter dc i google eller download.com :razz: Må vel bare bøye meg og si: "unnskyld for at jeg kasta boprt tida deres" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå