Grizzler Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, skal på et jobbintervju nå på fredag for en ganske stor internasjonal bedrift, jeg skal jobbe med "support" for et nytt opplærlings system som de skal begynne å bruke for de ansatte. Hvis de spør meg om lønn, hva skal jeg svare da? Har ikke så mye peiling på hva som er "vanlig" idag.. Har IKT-Fagbrev så det burde jo hjelpe litt på, det er en privat bedrit dette her så jeg regner med at det blir litt mer en det offentlige (har ligget på rundt 125 kr før, på liggnende jobber) Også det sto at erfaring fra CRM systemer er en fordel, jeg tror jeg har vært borti noe sånt. Men kunne noen ha forklart/gitt eksempler på hva et CRM system gjør. Er det å legge inn informasjon om problemet/ansatt/programvare/etc i et program? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 "vanlig" lønn innen kundeservice er vel rundt 135-140kr/t, angående hva CRM er vil jeg anbefale deg å google "Customer Relation Management" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå