Shortyboy Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei folk. Skal ha nytt HK men lurer på å vente litt før jeg kjøper ny ram. Kan A7N8X kjøre sdram? Litt tynt med penger nå men skal ha masse ddr når pengene strømmer til... Shorty Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 tror det skal vel ikke være noe problem med..? ekke sikker men bruk ddr 8) Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Nei. Kort og direkte....Det liker jeg. Noen som liker dette kortet nå som det har vært ute en stund? Høres for godt ut til å være sant.Eller? Shorty Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Nei. Kort og direkte....Det liker jeg. Noen som liker dette kortet nå som det har vært ute en stund? Høres for godt ut til å være sant.Eller? Shorty Hatt det selv. Et bra kort. Selv foretrekker jeg Abit's NF7-S. Minst like bra til en billigere penge. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 tror det skal vel ikke være noe problem med..? ekke sikker men bruk ddr 8) dust.. så klart sd-ram ikke funker.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 tror det skal vel ikke være noe problem med..? ekke sikker men bruk ddr 8) dust.. så klart sd-ram ikke funker.. Skjerpings. n00b. [/fjortiss] Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 sorry da, bare psøver og hjelpe hakke peiling vell.. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 tror det skal vel ikke være noe problem med..? ekke sikker men bruk ddr 8) dust.. så klart sd-ram ikke funker.. Så så.Mannen er ikke sikker men prøver dog å hjelpe.Bedre å vær konstruktiv enn destruktiv.Ikke bruk DENNE tråden også til å hakke ned på folks datakunskaper. Tror uansett jeg går for Asus sitt.Har,ja tro det eller ei...Asus a7v133-c enda. Begynner å bli litt utdatert men for et stabilt kort.Aldri hatt problemer med det. Ok da blir det masse god og rask ddr ram.Svir i lommeboka allerede. Overtid here i come.. Shorty Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg er ikke helt dust heller da, har peiling men ikke like mye om alt..! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Håper dere forsto at min nest siste post var rettet mot alexio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå