Norgesannonser Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ønsker meg et backup system som gjør at min bærbare PC (XP) én gang i uken kan ta image backup av harddisk i seg. Det jeg vil er at det skal være en full image av harddisk, slik at ved harddisk krasj - så skal jeg kunne bytte harddisk fysisk med den som har fullt image - og vips fungerer alt som det skal... I min maskin er det en 320 GB Sata 2,5" HDD. Og jeg tenker med å putte en tilsvarende harddisk i et eksternt kabinett... Noen som vet om noen god løsning for dette? Partition Magic? Acronis? Evt om det finnes noen løsninger som er gratis og som fungerer... Jeg har prøvd å ta image backup med Acronis til ekstern harddisk, og deretter legge dette tilbake på HDD i maskinen - men det fungerer ikke av en eller annen grunn... Takk for alle svar! Til moderatorer: Jeg la tråden her da den angår bærbar PC, og garantert er aktuelt for andre med bærbare PC'er. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har gode erfaringer med DriveImage XML backup. http://www.runtime.org/driveimage-xml.htm Gratis er det også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå