tutmag Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Heisann, jeg har samlet sammen det beste innen photoshop tutorials i april for de som måtte ha lyst til å lære noe nytt Trykk her: http://www.tutorialmagazine.com/33-best-ph...s-of-april-2009 Hilsen Jørgen http://www.TutorialMagazine.com Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takker, akkuratt det jeg sitter å googler etter for faget Webdesign. Lenke til kommentar
tutmag Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Glad du likte de Lenke til kommentar
clas_ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 CS4 videotutorials her: www.cs4.no Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 www.lynda.com. Ingen over alle under når det gjelder tutorials. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Gode tutorials det der ja Har et kort og enkelt (dårlig) tutorial jeg også: Se filmen hos Youtube ...er nesten ikke noe poeng i det, annet enn for noobs Endret 9. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 For en tungvint måte å bruke pen tool på? Hvorfor drar du ikke bare ut kurvene med engang? TurtorialMagazine siden likte jeg, var endel bra der faktisk. Fint å få luket ut det som er verdt å se på. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 For en tungvint måte å bruke pen tool på? Hvorfor drar du ikke bare ut kurvene med engang? TurtorialMagazine siden likte jeg, var endel bra der faktisk. Fint å få luket ut det som er verdt å se på. Jeg har ikke brukt pen tool så mye annet enn for å lage/fikse bilder som dette: Bruker pen tool på kantene rund og alle stedene på Obamas ansikt det er svart, synes det funker greit ettersom jeg så og si er selvlært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå