bleidd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skal kjøre Ålesund-Oslo torsdag 04.06.09 og tilbake mandag 08.06.09. Det blir avreise på morgenen begge dager. Jeg pleier alltid å kjøre dette strekket sammen med noen, men denne gangen er det bare meg. Kan tenke meg at det fort blir litt kjedelig, så jeg lurer rett og slett på om noen skal samme vei og trenger gratis skyss? Jeg er 31 år, ung til sinns, hører oftest på hardrock og har en stor (og gammel) stasjonsvogn. Om det mot formodning skulle være flere interesserte, er det grei plass til totalt fire i bilen. Jeg kjenner til haikeren.no, men jeg ser heller at forumfolk her kan benytte seg fremfor vilt fremmede derfra. Annonse kommer kanskje der også til slutt om ingen melder seg her. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kan bli med, bare for å ha noen å prate med. ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kjenner til haikeren.no, men jeg ser heller at forumfolk her kan benytte seg fremfor vilt fremmede derfra. Annonse kommer kanskje der også til slutt om ingen melder seg her. For meg er de aller fleste forumfolk fremmede for meg. Lenke til kommentar
Katnosa Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvilken veg kjører du? Gudbrandsdalen raka vegen? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Gudbrandsdalen blir det raskeste ja, så jeg kjører som regel den veien. Alle forumfolkene er fremmede for meg også, men det er jo mye oppegående folk her, så jeg slipper forhåpentligvis unna de gale øksemorderne. Nidaroo: blir du med da? Invitasjoner står åpne til dagen før avreise. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis du kjører Gudbrandsdalen blir vel det et stykke fra meg. Er i Bergen i dette tidsrommet skjønner du, så kan bli litt drøyt å dra så langt bare for en tur. Med mindre du svipper innom Bergen da. :-) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Det blir vel nesten dobbelt så lang tur, så det blir nok ikke aktuelt Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Oohhh... *gråte seg vekk*... Får vel nesten ta det til gode, til en annen gang. Bare å plinge på det, så skal jeg se hva jeg kan få til. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Da er bilen full. Takk for interessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå