Gå til innhold

[Løst]w595 vs w910i

Anbefalte innlegg

Har levert inn min w910i grunnet samme feil tre ganger. I følge selger har sonyericsson sagt at de vil erstatte min 910i med en w595. Jeg mener jo at dette er en langt dårligere telefon, og ville helst hatt noe bedre. Jeg mener også å huske at min w910 kostet rundt 4000 i fjor når jeg kjøpte den. Ser på nettet at man kan få w595 til under 2000 kroner.

Selger sier at w595 er en mye bedre telefon enn w910i, noe jeg er sterkt uenig i.

Noen synspunkter?

Hva har jeg krav på?

Endret av mskedsmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er enig med deg. selv om jeg strengt tatt heller ville kjøpt en w595 enn en w910, så er det en helt annen prisklasse. De burde ihvertfall kunne gi deg en w760.

W715 er vel den modellen på markedet i dag som tilsvarer w910 mest. Det er strengt tatt en langt bedre telefon, men det blir feil at de skal tilby en såpass mye billigere modell ved en reklamasjonssak.

Lenke til kommentar

Det kan godt være at w595 har de samme egenskapene som en w910, men det er det mange andre tlf som også har. Men den har mindre skjerm, den er tregere, den virker veldig "plastic", og den koster i utgangspunktet halvparten av en w910.

Derfor synes jeg det er rart at man kan tilby en langt billigere tlf enn den jeg leverte inn.

Endret av mskedsmo
Lenke til kommentar

Har fått ny telefon, så heving av kjøpet utgår.

Men for et styr for å få ny tlf. Måtte laaangt opp i SonyEricsson systemet for å få ut en tlf som tilsvarte den jeg leverte inn.

Til opplysning hvis andre opplever noe av det samme.

Det er en VESENTLIG forskjell på en w595 og en w910. SonyEricsson mener en w595 er etterfølgeren til w910, men den mangler mulighet for videokonferanse, og den har mindre skjerm. Den ligger også i en helt annen prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...