Gå til innhold

Hjelp søkes for kjøp av stasjonær PC i fra butikk.

Anbefalte innlegg

Kjøpte en stasjonær PC i fra netshop.net september 2006. Det var en kjempe PC på den tiden

**7900GT, 4200+, 2048, 250GB, DVD-RW, XP HOMEE**, og prissatt på 10k.

Har ikke vær noe annet enn problemer med den, å trist når jeg har hatt den inne på reparasjoner for over 4k ekstra. Netshop ville ikke hjelpe i det hele tatt. Etter mye mas gav jeg opp. Derfor vil jeg ha meg en ny, i 10k klassen.

Dersom noen kan linke meg noen, uten at dere har sett hva jeg har sett på, i fra f.eks. Elkjøp, Ekspert, Lefdal, what ever, bare det er en butikk som ikke drives over nett og der jeg kan anskaffe garanti.

Jeg er på utkikk etter noe som er driftsikkert, +4GB RAM er et must. HDD kap er ikke viktig, men vil ha bra prosessor og skjermkort, (vil dra WoW igjen skikkelig også;D )

Så alt i alt en gamer-pc.

Dersom noen gidder å hjelpe meg med det, setter jeg utrolig stor pris på det!

På forhånd tusen takk.

-Sindre Settemsdal-

Endret av Fingathin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo godt mulig at dersom du spør pent så kan butikken ta inn deler for deg og kjøre det under en garanti, eller de eventuelt også bygger maskinen for deg.

Ellers er det da mulig å finne en maskin du er interessert i og be butikken ta den inn for deg.

Men husk at dersom du skal ta inn en maskin som er ferdigbygd får du aldri i verden samme ytelse som en som er selvbygd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Dersom noen kan linke meg noen, uten at dere har sett hva jeg har sett på, i fra f.eks. Elkjøp, Ekspert, Lefdal, what ever, bare det er en butikk som ikke drives over nett og der jeg kan anskaffe garanti.

Har ingen erfaring med at "Elkjøp Lefdal" eller Expert er noe enklere å forholde seg til enn nettbutikker. De bedriver "sende-inn-til-everandør" policy på samme måte som nettbutikkene og det tar like lang tid ved feil.

Dog har du fordelen at du kan kjefte på noen ansikt-til-ansikt.

Folk er desverre ikke ute etter service lenger, kun lave priser.

Lenke til kommentar
Ekspert, Lefdal, what ever, bare det er en butikk som ikke drives over nett og der jeg kan anskaffe garanti.

Vil bare si at jeg har veldig gode erfaringer med reklamasjon/service hos Elkjøp. Jeg kjøpte en bærbar til jentungen for seks år siden. Denne ble reklamert først etter to og et halvt år, senere etter nesten fem år. Begge gangene fikk jeg skiftet hovedkort helt uten noe kostnader for meg. Den siste saken tror jeg faktisk det kunne ha blitt stilt spørsmål til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...