Spenol Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity. Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Artikkel oppdatert. Første gang jeg har sett en forfatter hos tek.no-nettverket som oppdaterer artikkelen iht tilbakemeldinger i forumet. Bra jobba, Marius! Du er et godt forbilde for resten av redaksjonen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity. Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon. Igjen I artikkelen formulert slik at man skulle tru at belkin var den første (som du kunne lese fra den andre posten min) Og bildet jeg kom med ble vist på grunn av Frobe sin post conflict: Det har skjedd før, men er ikke ofte Endret 21. april 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I artikkelen formulert slik at man skulle tru at belkin var den første (som du kunne lese fra den andre posten min) Jeg synes det var veldig godt presisert at denne laderen får plass inni sigarettenneren. Dette var det eneste i artikkelen som fanget min interesse. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 I artikkelen formulert slik at man skulle tru at belkin var den første (som du kunne lese fra den andre posten min) Jeg synes det var veldig godt presisert at denne laderen får plass inni sigarettenneren. Dette var det eneste i artikkelen som fanget min interesse. Ja det var det, men det ble i tillegg formulert slik at dette var noe nytt Deriblant tittelen og første setning Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg la også veldig godt merke til at den var såpass liten. Spesielt pga bildet. Men samme det. Forfatteren fikset det opp. Så EOD Lenke til kommentar
Hes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vell... denne så ihvertfall mye bedre ut enn hva jeg har sett tidligere! denne kjøper jeg asap den er på markedet! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity. Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon. Joda, det finnes noen som sender til Norge. Dessuten var det ikke det folk hevdet, men derimot at Belkin ikke var først ute. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bare så synd at man, i flere tilfeller er nødt til å ha med seg flere usb-"mini-usb" kaber uansett av varierende formfactor, så man er jo nesten like langt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nyhet for meg, selv om jeg har og har hatt flere slike selv. Dette er den første jeg har sett som er diskre og pen nok til og ha sittende i bilen som fast inventar Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg forstod ikke helt hva som var nytt med det. Har også hatt en sånn i over et år, tipper denne er dyrere en dem før, husker det kosta meg rundt 200kr for mobil lader til alle mobiler ++ usb biladapter. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den ser greit ut den. Prisen så da heller ikke så dum ut den, så det er nok en god ide å kjøpe en slik. Lenke til kommentar
X-Kar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mye kjekkere å bare ha skikkelig stikkontakt i bilen... Nei, egentlig ikke. 1. 12V DC->230V AC->5V DC er langt mindre effektivt enn 12V DC->5V DC ... Veldig få moderne biler som leverer 12V DC på siggarettenneren. Typisk dreier det seg om 13,5 - 19V DC, avhengig av bilmerke og model. Men ellers har du rett; effektiviteten er noe helt annet. Men enda viktigere, prislappen på laderen... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Litt OT, men nye passaten leveres med 230v uttak i midtarmlene Slutt på laderkaos blir det kanskje, men fremdeles kabelkaos. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Rart hvor forskjellig folk leser artikler. Det står da spesifikt at dagens løsninger er en klump i sigarettenneren, og at denne er en løser problemet ved å være diskret og ikke stikker spesielt ut. Det står derimot ikke at dette er det første produktet som løser problemet. Så protesterer en rekke folk og lenker til produkter som er en diger klump i sigarettenneren (som jeg har flere av fra før) fordi disse finnes. Ja, de finnes, og er til og med nevnt i artikkelen. Poenget må da være at whoever kommer med et slimline produkt. Og det er sannelig ikke mange slimline-versjoner av denne produkttypen, jeg har søkt gjentatte ganger og endt opp med en diger klump i sigarettenneren. Videre er vel dette skrevet som en produktomtale og ikke som breaking news, noe som vel må være tillatt på et hardwarenettverk. Endret 22. april 2009 av tommyb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 tommyb: Merk at artikkelen er oppdatert med nye formuleringer etter at flesteparten av disse klagene kom Lenke til kommentar
jesus_kristen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jeg så denne på teknikmagasinet.no art nr 040082 kostet 149,50 tenkte på denne selv, men er ikke sikker på om jeg kan bruke den til en iphone så. er ikke det beste merke (Hama) men det funker nok greit Lenke til kommentar
stavros Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jeg så denne på teknikmagasinet.no art nr 040082 kostet 149,50tenkte på denne selv, men er ikke sikker på om jeg kan bruke den til en iphone så. er ikke det beste merke (Hama) men det funker nok greit Funker på iphone Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har en slik HAMA-lader på elkjøp i Bodø. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har en slik HAMA-lader på elkjøp i Bodø. Pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg