(¯`·.¸Nilamarthion¸.·´¯) Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Bruker winmx til å laste ned filmer, men synes det er for treigt...noen som bruker noe annet? 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 regner med du mener private ferie-filmer, noe annet er jo skrekkelig ulovlig. da bruker man dc++ eller emule. www.dcplusplus.com og www.emule-project.net Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 (¯`·.¸Nilamarthion¸.·´¯)?? Nå det hadde vært morsomt å skrudd av auto-logg inn Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 kazaa er bra hvis du ikke har ganske raskt linje og du ikke har mange gb med ting du kan dele fra før. litt leeching, men.... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du må ikke bruke WinMx til familiefilm nedlasting. Det ødelegger nettverket. Slik det er satt opp vil nedlasting av filmer stenge til hele netttverket å gjøre det endå treigere en det er i dag. Winmx bør bare brukes til å laste ned musikk(og da bare lovelige demo taper selvfølgelig). Delte før mine filmer, men da det ble kø hos meg på 5 minutter, og jeg da var "reservert" for 20 timer så ingen av de som ville laste ned musikken min(selvlagd selvfølgelig) kom till, så sluttet jeg å dele filmer. For filmer kan jeg annbefale Dc++. Du kobler deg der til "hubber", kal det en server. For å finne slike kan du søke forumet, men ville ikke spurt da det fortsatt er uklart om det er lov. Men husk at du må dele en del for å komme inn på de gode hubbene. Har du Ngt kan du koble på "Ngt hubben" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 (¯`·.¸Nilamarthion¸.·´¯)?? Nå det hadde vært morsomt å skrudd av auto-logg inn Hihi.. Om temaet: Bruker oDC. En litt forbedra versjon av DC++. Og har access til en kammis ftp-dump :smile: Lenke til kommentar
power Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Man går i butikken, og spørr etter øsnket film Lenke til kommentar
guezz Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 DC++ og Kazza Lite (hvor Kazza ikke er bra til å finne nye releases, mye fake) Lenke til kommentar
DeaDM Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Den nyeste kazaa lite har en sånn automatisk "Find more sources" innebygd, så det er for det meste kazaa lite jeg bruker. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har begynt å få tak i mange fler av filmene på IRC. Oppdaget at det er utrolig mange gigabit-boter som står og server flunkende nye releases. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg bruker BitTorrent ganske mye. Pleier somregel og oppnå gode hastigheter. ( 200kBs+) Er jo selvfølgelig forskjeller ,men hvis det er mange seedere så går det rast. Det er viktig at man uploader omtrent like mye som man har downet da. Forog sikre at andre også får en rask nedlasting. Pleide og ligge på omkring 2-3 større upload en download.. Nå er desverre skoleåret slutt. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jeg har hamstra alt jeg eier å har på lan siden jeg har bare isdn.. har vel ca 300 gig ++ med divx.. (selvsagt lovlige filmer) men blir selvsagt ikke opdatert med det nyeste innen filmer hele tiden da.. siden det ikke er så lett å laste ned det en vil ha når en vil ha det.. men det går da.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Bruker Bittorent her ja Kazaa og WINMX osv har bare fake filmer osv Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 er det noe pop-up reklame i dc++? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 NeoDivx. (har ikke rippet etter jeg la inn Linux. Noen forslag?) Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 har vel ca 300 gig ++ med divx.. (selvsagt lovlige filmer) men blir selvsagt ikke opdatert med det nyeste innen filmer hele tiden da.. siden det ikke er så lett å laste ned det en vil ha når en vil ha det.. men det går da.. Kazza ikke er bra til å finne nye releases, mye fake Uhm.. fake familiefilm? Hvordan fortoner det seg? Fake selvlagd demotape kanskje? Og hva gjør at mennesker samler 300gB med film av fremmede mennesker som soler sine blekfete kropper på en strand i solen? :o Det er kanskje ikke det der snakk om .. eller? Seriøst, er ikke denne tråden egentlig LITT i strid med retningslinjene jeg aldri har giddet å lese. Bare lurer. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 DC++ er jo det beste iaff vis man deler en god del. mIRC er jo også et bra alternativ! =D Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ....finner jeg stort sett på dvdstrax.com Bra priser, og rask levering også. mvh Pantera Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg bruker BitTorrent ganske mye. Pleier somregel og oppnå gode hastigheter. ( 200kBs+) quote] Kunne du være så snill og fortelle litt mer om BitTorrent og eventuelt gi meg Url hvor jeg kunne laste den ned og om hvordan jeg skal bruke den hadde jeg vært veldig takknemmelig.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå