Gå til innhold

[Løst]WIFI funker ikke lenger SEW715

Anbefalte innlegg

Har en Sony Ericsson W715 som jeg har brukt i en snau uke. WIFI har plutselig sluttet å fungere. Det eneste som skjer når jeg slår på WIFI er at den søker uten at det kommer opp noe. Har prøvd slå av og på telefonen, oppdatere ( den var allerede oppdatert til den siste versjonen )

Noen som har samme problem? Regner med at den må på service. Rart den streiker så fort.

Har ikke endra på noen instillinger. WIFI funka fint helt til igår. Har prøvd flere nett.

vel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vel ca 1 uke siden. dumt at jeg kjøpte den via netcom. Må vel sendes inn med posten da.

hvis den bare sluttet og funke sånn helt av seg selv hadde jeg løpt tilbake dit du kjøpte den for og få en DOA:) dette gjelder dog kun hvis du har kjøpt den for MINDRE enn 7 dager siden!
Lenke til kommentar
hvis den bare sluttet og funke sånn helt av seg selv hadde jeg løpt tilbake dit du kjøpte den for og få en DOA:) dette gjelder dog kun hvis du har kjøpt den for MINDRE enn 7 dager siden!

jippi. fikk DOA! men det skjer via posten så jeg regner med flere ukers ventetid =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...