ainstainy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei Trenger et program som jeg kan oversette norske eller engelske setninger til tysk. Er det noen som vett om det bra slikt program? mvh Ainstainy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det noen som vett om det bra slikt program? Finnes nok ingen som er bra . Men du kan vel alltids prøve Google Translate . Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://translate.google.com/ Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) http://www.freetranslation.com/ Syns denne fungerer bedre enn google sin... Endret 21. april 2009 av Bjørnar! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 tingen er at jeg trenger et program. ikke en internettside.. slik at jeg kan bruke det uten internett Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er ikke et oversettingsprogram, men en ordbok er jo bedre enn ingenting. Clue. Endret 21. april 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det finnes ingenting som oversetter tilfredsstillende nok til en ståkarakter engang, online eller offline. Du vil få et bedre resultat av å bruke litt tid med en ordbok, i hvert fall hvis du har det absolutt grunnleggende på plass. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Clue er jo en ordbok da, bare mye raskere enn å slå opp i bøker. Men oversettingsprogrammer er det ikke no vits å bruke en gang, det blir altfor dårlig. Norsk (bokmål) > Nynorsk er det eneste som funker (med Nyno). Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 pleier å bruke google translate litt, så får jeg vertfall et lite grunnlag om hvordan setningen skal se ut.. selv om det blir veldig dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå