Vander Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg fikk nytt digitalt fotocamera i julegave,av merke casio exilim.Har tatt masse flotte bilder,og planlagd å lage album. I dag ligger det knust i veien utfor huset.Vet ikke hva som har skjedd,må ha falt ut av bilen i går,og er blitt overkjørt. Skal reise på ferie om et par dager,og ville jo ha det med meg, Kan jeg få noe igjen på garantien i slike tilfeller?Har ikke råd til å kjøpe nytt nå. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dette er nok hverken garanti eller reklamasjon. Kanskje du kan ta det som en forsikringssak om du kjøpte det med "idiotforsikring" eller om du kan få det på din reiseforsikring. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det selger, leverandør eller produsent sin feil at det er knust? Mener du at det er en feil med produktet siden det ble knust av å bli overkjørt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Minnekortet ditt er det slett ikke sikkert er skadet, og du kan dermed få hentet ut bildene om du tar det ut av kameraet. Om ikke, så kan det sendes til rekonstruksjon ulike steder, men dette koster penger. Selve kameraet må du se om du har en god reiseforsikring på, evt en butikkkjøpt trygghetsforsikring - utenom dette må du bare handle deg et nytt kamera. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Verdt å nevne også at du skriver at du drar om et par dager, og en forsikringssak veldig sjeldent vil gå så fort. Har du idiotforsikring fra forhandler kan det hende de vil stille med et låneprodukt. Hvis ikke må det bli engangskameraer på deg God ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå