Delmonte Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei:) Jeg vet ikke helt om det er her jeg skal poste dette, men fant ingen andre plassen som passet noe bedre så.. Er det noen som vet om sigaretter med smak i norge? Jeg prøvde nemlig en Mango Røyg fra østerriket (utrolig godt:D) men den blir bare solgt i østerriket. Jeg har prøvd Menthol Røyk, og det går jeg fort lei. Finnes det andre med smaker av f.eks frukter eller andre ting? Og hvor får man kjøpt disse? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei:) Jeg vet ikke helt om det er her jeg skal poste dette, men fant ingen andre plassen som passet noe bedre så.. Er det noen som vet om sigaretter med smak i norge? Jeg prøvde nemlig en Mango Røyg fra østerriket (utrolig godt:D) men den blir bare solgt i østerriket. Jeg har prøvd Menthol Røyk, og det går jeg fort lei. Finnes det andre med smaker av f.eks frukter eller andre ting? Og hvor får man kjøpt disse? hørt om røyk som smaker sjokolade, men røyker ikke så vet ikke hvor man får tak i slikt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sjokoladerøyk fra godteributikken? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sjokoladerøyk fra godteributikken? Nei, Sigaretter som smaker sjokolade! Lenke til kommentar
Krishmann. Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Om det er noen som har noe slikt / evt. kan skaffe det så er det Sørensen i Bergen. Det har tobakk med vanilje, kirsebær eller sjokoladesmak, men dette er pipetobakk. Litt usikker på det med sigaretter. Om du kjøper et kolli så importerer de det sikkert for deg Endret 21. april 2009 av Krishmann. Lenke til kommentar
Delmonte Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Om det er noen som har noe slikt / evt. kan skaffe det så er det Sørensen i Bergen. Det har tobakk med vanilje, kirsebær eller sjokoladesmak, men dette er pipetobakk. Litt usikker på det med sigaretter. Om du kjøper et kolli så importerer de det sikkert for deg Genial side, men jeg bor ikke i bergen ;/ Går det ann og bestille? Jeg finner det ikke på Sørensens side. Lenke til kommentar
Delmonte Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Hvor bor du da? Bryne, så nærmeste by blir vel stavanger.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) I Stavanger har de en like fin tobakksbutikk som Sørensen. Den heter Havana Tobakk og ligger vis-a-vis Arkadens inngang nærmest domkirken. Etterpå kan du gå på Scorpius og høre om de har noe artig. Endret 21. april 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Delmonte Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 I Stavanger har de en like fin tobakksbutikk som Sørensen. Den heter Havana Tobakk og ligger vis-a-vis Arkadens inngang nærmest domkirken. Etterpå kan du gå på Scorpius og høre om de har noe artig. Ah, den hadde jeg faktisk ikke hørt om. Tnx:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Med forbehold om at den overlevde finanskrisen, jeg var der sist i fjor sommer. Lenke til kommentar
-Sturle- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg smakte også en Mango røyk, bare at jeg kjøpte den i Tyskland. Noe av det beste jeg har smakt, hvis noen vet hvor jeg kan få tak i dette gi beskjed!! Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får kjøpt røyk med sjokolade og fruktsmak, men ikke så mye i Norge. Kanskje har spesialforetninger dette. Jordbærsigg er morsomt, lurte en kompis med at det var Winner Tip med hasj en gang, og det funker fjell! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg fikk røyk med rosesmak her forleden. Det er muligens det kvalmeste jeg har vært med på. Ellers går det ann å kjøpe vanilje og sjokoladerøyk på sånne store tobakks-sjapper. Den som heter Black Devil elns har jo smak. Endret 24. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
ramzz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 En kompis hadde kjøpt sjokolade og vanilje røyk i sverige. Sjokolade røyken var bedre enn vanilje syns nå jeg. Hadde vært tøft å prøvd andre smaker og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå