andre3028 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei. Skal kjøpe meg anlegg til bilen, en corolla e10 96 modell. Tenkte jeg skulle kjøpe noen høytalere som passer i dørene fremme, men er usikker på hvilken høytalere jeg skal satse på. Skal og ha kicker forsterker og sub, men det har jeg bestemt meg for hva jeg skal kjøpe. Er høytalerene jeg trenger hjelp til. Har sett litt på disse : http://www.megabillig.no/index.php?page=pr...178&id=1445 Er det noe å satse på? Eller har dere andre tips ? Helst med diskant i midten så jeg slipper enda mer ledninger. takk for svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen spes grunn til at du vil ha kicker?? Du har kanskje hørt det i en bil, og synes det spillte bra, men så har du ikke hørt stort annet?? Det finnes nemlig utstyr som låter betraktelig bedre enn kicker, uten at det nødvendigvis koster noe mere Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 tja, kicker sub har jeg værtfall lyst på syntes de er tøffe og låter bra. Men høytaler merker er jeg åpen for så lenge det er kvalitet og bra lyd Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 bare til å komme med forslag til sub og forsterker hvis det ligger noe ute på markedet som er bedre til samme pris. Men er helst høytalere jeg trenger hjelp til. Er ganske sikker på at kicker er det jeg vil ha av sub i vertfall Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ok,da kan du like godt kjøpe kicker høyttalere også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå