Qwseyvnd Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg liker ikke at jeg skal trykke reset knapp nåe den skal starte på nytt. og f.eks maskinen kræsjer, og da må jeg trykke reset knapp, og så venter jeg til skjermkortets signal kommer ut. Den kommer ikke til skjermen, og da må jeg trykke reset knapp en gang til dvs. to ganger. Hjelp Vennlig hilsen Qwseyvnd Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg liker ikke at jeg skal trykke reset knapp nåe den skal starte på nytt.og f.eks maskinen kræsjer, og da må jeg trykke reset knapp, og så venter jeg til skjermkortets signal kommer ut. Den kommer ikke til skjermen, og da må jeg trykke reset knapp en gang til dvs. to ganger. Hjelp Vennlig hilsen Qwseyvnd 66008[/snapback] 1. Du liker det ikke? 2. Hvordan kan du høre skjermkortets signal når du er døv? Er det farlig å trykke 2 ganger:P Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg har lest innlegget to ganger, og ser ikke problemet? og DØV? hvor kom den fra? mulig jeg er treig her? Musa Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg