Mr Pepe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Heisann ! Sitter her og er kinda uberirritert over at jeg ikke får endra oppløsningen på GTAIV, pc sefølgelig. Det problemet er at jeg spilte med VGA kabel kobla til skjermen, på fullhd @ 60 Herz. Men HDMI ser ut til å ikke støtte det hvertfall ikke tven min. allså, jeg er nøtt til å bruke VGA og kan ikke bruke HDMI pga da kommer det opp " Ugyldig format " på skjermen :S Det funker heller ikke sette ned oppløsningen når jeg har kobla meg med vga, når jeg kobler til med hdmi fra pcen til tven så kommer ugyldig format da jeg starter spillet ! Allså spørsmålet mitt er om det er mulig å endre oppløsningen UTEN å kunne se spillmenyen ? Er det noe uberhax man kan skrive bak gtaiv.exe filen ? Jeg ville vært evig takknemmelig hvis noen av dere kunne svart meg ! Takk på forhånd ! Endret 21. april 2009 av m4sta Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det er launchgtaiv.exe du skal bruke. Lag en snarvei og bruk -width x og -height y. Det er mulig at du må bruke -refreshrate 60 også. Endret 21. april 2009 av Bludd Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Ingenting funka. Instalerte gta på nytt og nå funker alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå