Gå til innhold

Lost: Noen som kan hjelpe meg med hvilken episode/sesong jeg var kommet til?

Anbefalte innlegg

Hei.

Fulgte en del med Lost tidligere, men har desverre kommet litt ut av det, og det er en stund siden jeg så på det, men har nå lyst å starte å se på det igjen, men klarer ikke å huske hvordan sesong eller episode jeg var kommet til, så lurer på om noen av dere kunne hjelpe meg?

Det jeg husker fra det siste jeg så var:

Mener å huske at Jack og Kate kom seg av øya, og vi får se et klipp i fremtiden, hvor Jack mener at det var feil at dro fra øya, og at de måtte dra tilbake.

Tror det var siste episode av en sesong, men er ikke sikker.

Takker så mye for svar:)

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var slutten av sesong 3 ja. :)

Men, som en ren anbefaling fra min side; hvis du har kommet litt ut av det, som du sier, og ikke husker så godt det som har skjedd tidligere, så burde du nesten begynne fra starten og se alt om igjen fra sesong 1. Det er ikke et krav, men det vil gjøre resten av opplevelsen mye bedre. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Evt. mye bedre tips. Se etter en recap episode for starten av sesong 4. Kan hende hvis du er på nettet at den heter Lost.S4.E0 evt noe lignende. Å se alt igjen er ikke nødvendig, ABC har lagd recap-episodene for fans som deg og nye fans, som ikke husker alt eller ikke har fått med seg alt.

Lenke til kommentar
Evt. mye bedre tips. Se etter en recap episode for starten av sesong 4. Kan hende hvis du er på nettet at den heter Lost.S4.E0 evt noe lignende. Å se alt igjen er ikke nødvendig, ABC har lagd recap-episodene for fans som deg og nye fans, som ikke husker alt eller ikke har fått med seg alt.

Hvordan å se et sammendrag er mye bedre enn å se selve serien, er above me, men... :roll:

Raskere? Klart. Men om det er "mye bedre" kan jammen meg diskuteres. Det kommer jo helt an på hvor mye man bryr seg om små detaljer.

Lenke til kommentar
Formulerte meg kanskje litt raskt, men mente raskere. Ikke bedre. Det er jeg enig i, selvfølgelig er det best å se alt på nytt igjen. Hvertfall hvis du ikke husker navn på karakterer, hvem som er død og lignende.

Husker ganske godt handlingen og personene i serien. i hvertfall i de to første sesongene.

Er det noen som vet om recap episoden er på, sesong 4 boksen som selges i butikkene? Gidder ikke å begynne å laste ned hele sesongen :ermm:

Lenke til kommentar
Husker ganske godt handlingen og personene i serien. i hvertfall i de to første sesongene.

Er det noen som vet om recap episoden er på, sesong 4 boksen som selges i butikkene? Gidder ikke å begynne å laste ned hele sesongen :ermm:

Det er en recap på 8min og 15sek på sesong 4-dvden. Den gir en sinnsykt kjapp gjennomgang av de forskjellige karakterene i serien.

Lenke til kommentar

Det er en recap på 8min og 15sek på sesong 4-dvden. Den gir en sinnsykt kjapp gjennomgang av de forskjellige karakterene i serien.

Ok. satser på at jeg klarer å laste ned recapen da.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...