tokr Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 synd du kun lytter til de som KUN har WD harddisker selv de av oss som har begge syntes og foretrekke Seagate... noe som igrunn er et mye bedre ståsted for og trekke konklusjoner enn de som kun har en av de to du vurdererer Hvis du snakket med ti personer om hva de likte beste av sjokolade og is og fem sa sjokolade og fem sa is... mens kun de som sa is faktisk hadde prøvd begge deler... hva ville du da tro at du muligens ville like best? men det er ikke min harddisk... og du kommer uansett til og bli fornøyd tror jeg. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 har en 80gb wd selv.. og den bråker noe vannvittig.. høyfrekvent hvin.. hørte det ikke før jeg byttet til en ny lydløs kjøleøsning til cpu (taisol heatpipe på 5v) fikk nærmest sjokk når jeg hørte støyen fra hd'ene. den ble overdøvet av jetfly kjøleren jeg hadde før (globalwin fop38). neste blir nok en cuda V, så stapper jeg de andre diskene i en filserver som kan stå i et annet rom og ikke plage meg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 sorry her, men har enda ikke klart å bestemme meg, flere vurderinger kanskje.. :-? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er ingen som helst tvil om at wd støyer betraktelig mer enn seagate, at den er marginalt raskere er tilfellet men vil du merke noe til det? Neppe.Du burd vel heller legge vekt på støybegrensningen i valget av disk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Ja, men hvis det er harddisken jeg sitter å hører på nå så vet ikke jeg. Tough desition. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå