Gå til innhold

Ny harddisk..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Western Digital 80GB 2MB cache

To Western Digital 120GB 8MB cache

Kan ikke si meg mer fornøyd :woot:

anbefaler at du kjøpr Western Digital fordi de er raskere enn Seagate, WD disker bråker ikke mye...jeg hører dem såvidt i oppstarten ellers er de helt musestille :D men det eneste minuset med WD disker er at de blir ganske varme, så en kabinettvifte til å kjøle dem ned hadde hvert noe ;)

Lenke til kommentar

Jeg har

2x WD (80G)

1xWD (120G 8mb)

2xSeagate (120G 8mb)

Plus en quantum fireball 40G

Må bare få lov til og melde at jeg ville mye heller kjøpt seagate hvis jeg var deg... WD harddiskene mine blir fryktelig varme veldig fort... en måtte faktisk sendes i retur fordi den smeltet :) ... og kabinetet mitt er helt greit ventilert. 120GB til WD bråker litt mere en Seagaten... 80GB WD hardisken bråker en del mer.

Lenke til kommentar

ingen av oss sa at de bråker mye... vi sa at de bråker mere

jeg har både WD 120 special edtion og Seagate Baracude 5 120GB 8m

og det er på det rene at seagaten lager mindre støy, og utvikler mindre varme.

Lenke til kommentar

Jeg velger stille fremfor marginalt bedre...

Lydforskjellen kan jeg *høre*.

Ytelsesforskjellen må jeg *måle*

Hvis jeg gidder i morgen... kanskje jeg kan ta en benchmark test for og se hvordan ståa er... men behøver man benchmarke for og finne ut hvem som er raskest er det vel rimelig unødvendig uansett..

Lenke til kommentar

Jeg skjø tenker ytelses messig.. har en 80gb 8mb cache skjøl og synes ikke den bråker så mye som dere sier.. kanskje hvis jeg hadde fått hørt en seagate så kunne jeg dømmet bedre, men foreløpig tror jeg at jeg velger WD. Vet ikke helt hvorfor men det er nå det at de er raskere og bedre.. D der med bråkingen har jeg ikke tro på.. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...