Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei people, Western digital eller seagate..? 120 eller 160.. =) trenge litt hjelp her ja.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Seagate. Mye mer tillegående. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 ja tenkte det samme men har en western fra før og dessuten fant jeg ikke 160 med 8mb i seagate! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ja, men seagate mye mer stille kan man få noen flere vurderinger her da... sitter og tenker skjøl Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har denne og den er helt stille. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg ville valgt WD.. å siden du har en WD fra før å ikke har fått øresus av den skader ikke en til tenker jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Har samme som deg salomo, men må få mer plass, og ja du har vel kanskje rett. kanskje jeg skal bare kjøpe en til av wd sorten !! =) Hørte en som sa at den var helt ubrukelig for den bråket så mye.. haha.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ville tatt WD med 8mb cache, siden den er raskere og du har en fra før.. Lenke til kommentar
lan x Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kjøp WD..... Har en av hver og WD'n er raskere og omtrent like stille... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har en Western Digital 80GB 2MB cache To Western Digital 120GB 8MB cache Kan ikke si meg mer fornøyd anbefaler at du kjøpr Western Digital fordi de er raskere enn Seagate, WD disker bråker ikke mye...jeg hører dem såvidt i oppstarten ellers er de helt musestille men det eneste minuset med WD disker er at de blir ganske varme, så en kabinettvifte til å kjøle dem ned hadde hvert noe Lenke til kommentar
tokr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har 2x WD (80G) 1xWD (120G 8mb) 2xSeagate (120G 8mb) Plus en quantum fireball 40G Må bare få lov til og melde at jeg ville mye heller kjøpt seagate hvis jeg var deg... WD harddiskene mine blir fryktelig varme veldig fort... en måtte faktisk sendes i retur fordi den smeltet ... og kabinetet mitt er helt greit ventilert. 120GB til WD bråker litt mere en Seagaten... 80GB WD hardisken bråker en del mer. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Seagate Barracuda V 120GB :wink: WD bråker! De som som sier noe annet hører ikke noe fra den av den enkle grunn at de har andre komponenter som bråker mer. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har to stk Western Digital 120 GB Special Edition. At disse bråker? Det er bulls**t! Dessuten er de raskere enn Seagate. 8) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ingen av oss sa at de bråker mye... vi sa at de bråker mere jeg har både WD 120 special edtion og Seagate Baracude 5 120GB 8m og det er på det rene at seagaten lager mindre støy, og utvikler mindre varme. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Spørs hva som er viktig for deg; jeg tenker først på ytelse f.eks. og kjøper heller bedre framfor stille. Sto valget mellom en bedre, men mer støyende og en ikke fullt så bra men stillere, ville jeg ha gått for førstnevnte. Lydisolere kan gjøre seinere... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 En kompis skal kjøpe seg ny PC. Han bestemte seg for å kjøpe seagate da han hørte støyforskjellen da jeg koblet ut WD'en... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg velger stille fremfor marginalt bedre... Lydforskjellen kan jeg *høre*. Ytelsesforskjellen må jeg *måle* Hvis jeg gidder i morgen... kanskje jeg kan ta en benchmark test for og se hvordan ståa er... men behøver man benchmarke for og finne ut hvem som er raskest er det vel rimelig unødvendig uansett.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg ville kjøpt en 120mb med 8 mb cache fra Western Digital hadde jeg vært deg. Den er dønn stabil og du får mer harddisk for pengene. Du finner dem f.eks på komplett.no og psdata.no. mvh Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Jeg skjø tenker ytelses messig.. har en 80gb 8mb cache skjøl og synes ikke den bråker så mye som dere sier.. kanskje hvis jeg hadde fått hørt en seagate så kunne jeg dømmet bedre, men foreløpig tror jeg at jeg velger WD. Vet ikke helt hvorfor men det er nå det at de er raskere og bedre.. D der med bråkingen har jeg ikke tro på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå