Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold endte opp skikkelig komplisert...

Gjest Guest_Gutt_18_*

Anbefalte innlegg

Gi henne en klar beskjed om at du ikke vil være et sikkerhetsnett. Gi henne noen dager å tenke på, og om hun godtar dette, så kanskje dere kan komme tilbake til der dere var. Det vil sikkert ikke bli lett, så her må du nokk tenke på om du orker for n-te gang.

Beklager om dette ble litt rotete, men det er i bunn og grunn du og magefølelsen din som må avgjøre om du fortsatt vil ha et forhold med usikkerhet.

Har selv tabba meg ut, men hos oss fungerer det enda. Vi kom til en enighet, så ting er ikke håpløst, selv om det kan se litt svart ut akkurat nå.

Lykke til med valget i allefall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns du har gitt henne nok sjangser. Og hun har misbrukt dem hver eneste gang, og da kommer det nok til å skje igjen. Så slenger meg med på brutal sitt råd, glem henne.

Du klarer fint å finne deg ei som setter deg høyere enn det hun her gjør.

Og forøvrig skal du ha massiv skryt av hvordan du forholdt deg til henne på festen. :) Og reaksjonen hennes tyder på at du gjorde akkurat det du skulle.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_18_*

Takk for svar dere!

Takk for ros ang. festen. Selv om jeg drakk med wasta med blackout og hele pakka, så klarte jeg å holde meg temmelig i trøya ang. henne. Det er jeg faktisk stolt over i ettertid.

For å oppdatere litt, så snakket vi på msn etter festen. Hun sa at hun egentlig kom på festen kun for å snakke med meg, og hun syntes det var dumt at vi da fikk snakke så lite. Hun hintet om å snakke sammen på onsdag(29 apr), men jeg har ikke hørt en dritt om det enda. Idag, så skulle jeg kjøpe sko. Siden hun jobber i den nærmeste skobutikken, så endte det opp med at jeg møtte på henne der. Jeg kjøpte meg noen sko, og vi snakket litt random. Jeg ble med henne for at hun skulle få seg noe mat. Det var ti minutter igjen av pausa hennes, og jeg sa jeg godt kunne holde henne med selskap de siste ti minuttene for å være grei, samtidig som jeg prøvde å vise at jeg hadde noe å rekke ved å gå nærmere og nærmere bilen min.

Hun sa at det hadde vært koselig, bare at hun trodde det ble litt stille, og at hun måtte på dass osv så det ble litt liten tid. Jeg sa okay, og sa farvel. Gjorde jeg dette riktig?

Altså, innerst der inne så har jeg lyst til å ta henne tilbake. Sikkert veldig typisk svar, men ja. Jeg føler det var noe spesielt mellom oss, og jeg savner hvordan det var, en gang i tiden.. Så, jeg er veldig usikker for tiden. Om hun klarer å vise at hun har forbedret seg, så blir fristelsen enda større også..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner deg, men du må fatte at hun ikke vil ha deg! Jenter er gode på å gi intrykk av at de vil ha deg osv. men så ditcher de deg når de føler for det. Hun har vist det før. Jeg syns du skal tydelig vise henne at du ikke er noe leketøy, du kommer til å være glad i senere tid for at du greide å ta deg sammen og ditche bitchen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_18_*

Og der, fikk jeg vite at hun natt til første var på gang med han fyren igjen. Etter at hun har sagt til en kompis av meg at hun slo opp med han fordi han var så håpløs, at det aldri ville funke mellom dem osv.

Fikk se et bilde på Facebook at de kysset istad, og da klikket det vel egentlig helt for meg.

Så, nå er de tydeligvis sammen igjen, IGJEN! Etter at hun har drivi å sleika meg oppover ryggen i to uker nå.

Lenke til kommentar

Var jeg den eneste som så den komme? :ph34r:

Huff, kan neimenn ikke ha vert lett å være deg de to siste ukene. Er vel ikke det nå heller, men samtidig så har det jo kommet noe "positivt" ut av dette. Du har endelig fått svarte ditt og da er det bare å komme seg videre. Trist måte det skulle ende på da, men nå burde det ikke være vanskelig å avgjøre hvor veien videre skal gå. :)

Lenke til kommentar

Den der så vel de fleste komme, men kjærlighet gjør blind så det er forståelig at TS ikke så den..

Uansett, så har du nå i hvert fall fått klarhet i det hele, og vet at dette ikke er jenta å jakte på. Du har håndtert det bra, og vi kan se på det positive i det:

Du kan nå begynne prosessen med å komme deg videre, og være sjeleglad for at du ikke ga henne enda en sjangse. :)

Stakkars han fyren som endte opp med henne.. Får håpe at han ikke må igjennom det samme. :/

Lenke til kommentar
Gjest Another guest guess
... og da lå hun temmelig utkjørt og drita i ei seng. Hun åpnet seg ganske mye for meg,

...

Der tenkte jeg:

"utkjørt og drita i ei seng", da er det nok ikke bare deg hun "åpnet seg for" den kvelden ....

Kanskje var hun også utp... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...