Fredrik Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Plutselig har jeg fått et problem med VLC. I starten så får jeg en svart skjerm i litt av videoen, sammen med lyd som lagger, og så kommer bildet som spilles av for fort, før det tar en slags pause i hastverket. Litt vanskelig å forklare, men både lyd og bilde klikker. Har avinstallert VLC, og i avinstallasjon fjernet preferences og cache, og installert ny versjon, samt restartet maskin to ganger. Fortsatt ingen forbedringer. Filene er IKKE korrupte, og alle andre videoprogrammer fungerer. Noen forslag? :\ EDIT: Ser ut til grunnen kanskje er at klokken i windows går ALTFOR fort. Noen peiling på hva som forårsaker det? Windows Vista som kjøres. Endret 20. april 2009 av fredrik Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 I starten så får jeg en svart skjerm i litt av videoen Den får jeg også, men tar jeg tilbake til start etter å ha fått bilde fungerer det. Hva spiller du av? Cd/dvd? Minnepenn? HHD? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Spiller av fra HDD. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 I all verden! Klokka på maskinen går i dobbel hastighet. Sikkert derfor jeg har problemer. Flytter tråden til Windows-kategorien. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har du cheatengine installert på pcen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Hehe, nei, ikke som jeg vet i allefall. Spiller ikke noe spill. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm jeg har en vista/xp dualboot, min klokke på xp går også i 2x hastighet, må stille den hele tiden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Merkelige greier... Virker som et software-problem, for klokka i BIOS går som den skal nemlig. Finner lite informasjon på Google òg. Fant en som anbefalte å stoppe no tids-service osv, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det en ekte win xp du bruker? Jeg la inn xp, oppdaterte,la inn vlc, la inn folding og ikke trykket på en knapp siden uten om avspilling av videoer. Fortsatt går klokka feil, for eks 04:20 nå stillte den i går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Bruker Windows Vista, som er lovlig og aktivert... Så alt er dekket der i hvert fall. Det varierer også hvor mye for fort klokka går. Den er ikke så ille nå som den var igår, f.eks, der den økte 20 minutter på 7-8 ekte minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå