kaffebryggare Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I second that! Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vi prøver ut en Twitter-feed nederst til venstre. Her kan du følge med på alt som skrives på Twitter-kontoen vår. Lenke til kommentar
mads Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?setskin=1&skinid=96 - Direkte til sandkasse-skin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?setskin=1&skinid=96 - Direkte til sandkasse-skin Hmm... Så det er sånn man gjør det via link. Den var kjekk. Den kan jeg lure folk med å putte i linker. Muahahaha. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Oi, lenge siden jeg gikk gjennom skins på forumet her, Ip Board Pro virker jo veldig lovende, alltid bra å utnytte bredden mest mulig! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser den der feedback piss-fjott-knappen fortsatt er her. Ergo, tilbake til ordinært diskusjon.no skin. Lenke til kommentar
mads Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser den der feedback piss-fjott-knappen fortsatt er her. Ergo, tilbake til ordinært diskusjon.no skin. Beklager, en liten glipp der. Fikset så det er likt med Diskusjon.no-skin Takk for tilbakemelding! Mvh, Mads Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sånnja, tusen takk. Forresten, litt snålt at jeg må være innlogget på noe annet for å få gitt tilbakemelding. Har hørt rykter om at dette er feisbukken, men der er jeg ikke, og kommer ikke til å bli, medlem.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er ikkje Facebook nei, men Uservoice. Men har ein konto hjå Google, AOL, Facebook, Yahoo, OpenID eller myspaceID kan ein bruke denne kontoen til å logge inn på Uservoice, so det er ikkje nødvendig å lage ny konto. Eg brukte t.d. Google-kontoen min til å logge inn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Optimalt sett ønsker vi selvfølgelig et eget tilbud på linje med Uservoice. Men slik ståa er har vi ikke det enda. Strategien er jo at Diskusjon.no skal være et sted for alt av tilbakemeldinger og diskusjon, så forhåpentligvis har vi et eget system på plass en eller annen gang i fremtiden. Men siden resursene nå blir brukt på andre ting, så får det vente til en annen korsvei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det burde kanskje rekruteres folk som kan mekke slike ting her ifra forumet så resursene faktisk kan frigjøres litt? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 skjønner ikke noe? ikke no nytt dA=? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er det lenge til det skjer noe på fremsiden? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hei Vi har en ganske grundig prosess foran oss, som vil involvere både brukere, moderatorer og redaksjon. I tillegg vil vi trolig hente inn ekstern kompetanse for å hjelpe oss med design. Så dette er nok en prosess som vil gå over måneder, ikke uker. Alltid kjedelig når man må vente på ting, men vi synes jo det er verdt å gjøre ting grundig når vi først setter i gang et så spennede prosjekt som dette Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skjønte ingenting av sandkasse-skinnet første gang jeg dulta borti det. But now I see. Lenke til kommentar
Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er helt ny her så har ikke fått kontroll på alt. Det jeg lurer på er hvor jeg endrer skin? Har lett rundt på kontrollpanelet og enten så er jeg blind eller så er det godt gjemt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er helt ny her så har ikke fått kontroll på alt. Det jeg lurer på er hvor jeg endrer skin? Har lett rundt på kontrollpanelet og enten så er jeg blind eller så er det godt gjemt. Noen som kan hjelpe meg? Helt nederst på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå