Dotten Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hepp! Det skjer og kommer sikkert til å testes ut mye nytt fremover, for å gjøre forumet så dynamisk som mulig. I den anledning har vi et eget sandkasse-skin som er identisk med Diskusjon.no-skin, men som i tider og stunder inneholder forslag og ideer til endringer. På den måten får vi testet ut nye ideer før de "rulles ut". Er enkelt å endre skin ved å bruke rullegardin-meny nederst på forumet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Interresant. Forandrer skinet seg automatisk når dere forandrer det, eller må vi oppdatere det selv? Jeg bruker forresten Diskusjon.no skinet til vanlig, så det er ikke så stor forandring ennå. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Virker spennende. Ene dagen har vi et fantastisk skin, men dagen etter er det noen luringer som har lagt til noen "forbedringer", og så skjønner ikke vi noe som helst lenger. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kult. "Hopp til kategori" er mye bedre i sandkassen. Får håpe det ikke er noen slemme barn i sandkassen som ødelegger det, da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kult. "Hopp til kategori" er mye bedre i sandkassen. Får håpe det ikke er noen slemme barn i sandkassen som ødelegger det, da... Slik vil vi ha det ja! -Skulle gjerne hatt det dynamisk i tillegg, men kan klare meg med det vanlige siden det har fikset hopp til funksjonen. Endret 21. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ..Og etter 11min 23sek var vi tilbake til diskusjon.no-skin'et. Få vekk den der feedback-pissfjott-knappen i høyresiden, så skal jeg fortsette å "leke i sandkassen" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sandkassen er fin Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er forskjellen på denne og diskusjon.no skinnet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er forskjellen på denne og diskusjon.no skinnet? les første post Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klarer ikke gå bort fra Ip.Board Pro med det første nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg venter forsatt på et helt sort skin med hvit skrift Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her er feedback-knappen tilbake. Men liker at menyen til høyre er utfelt, selv om det for meg ikke er så viktig (men mange har klaget på det). Ellers ingen forskjell som jeg ser. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her er feedback-knappen tilbake. Men liker at menyen til høyre er utfelt, selv om det for meg ikke er så viktig (men mange har klaget på det). Ellers ingen forskjell som jeg ser. Dem har endret på det nå i siste 3 timene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Bare lurer.. Samme font på feedbackknappen som på facebook? Endret 21. april 2009 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Helt kurrant skin, men finnes det en versjon som endrer bredde dynamisk, som f.eks. "hardware.no dynamisk ny" gjør? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kult. "Hopp til kategori" er mye bedre i sandkassen. Ah, endelig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hahaha, tok meg bra mange timer før jeg skjønte at det står feedback og ikke facebook :!: Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bruker temaet IP.Board Pro....aldri ta det vekk.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hahaha, tok meg bra mange timer før jeg skjønte at det står feedback og ikke facebook :!: Jepp, jeg også. Satt lenge å lurte på hvorfor HW skulle reklamere for Facebook, før jeg trakk på knappen for å se hvor jeg ble sendt. Der leste jeg at det stod "feedback" og ikke "facebook". :!: Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Klarer ikke gå bort fra Ip.Board Pro med det første nei.Takk for tipset, nå fikk jeg vekk den venstre brukermenyen. Bedre plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå