volvofh16_700 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 lurer på om det er flere som skal inn i cssbn 19 august. noen som skal søke seg til vedlikeholdsavdelingen tunge kjøretøy? det skal ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har blitt innkalt til akkuratt det samme som deg, men skal søke et halvt år utsettelse da det ikke passer så bra for meg å dra inn nå, både økonomisk og jobb messig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er hvertfall innkalt til Samband så jeg kommer ti å bli stasjonert i samma leir som deg vil jeg tro siden CSS og SBBN er på Bardøfoss eller hva den het Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 CSS er på Rustad Leier, og SBBN er på Heggelia (har jeg lest et sted). har du fått endelig innkalling, eller bare varsel OmarO? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 OmarO: Bardufoss er et tettsted. Det er to leire og en militær flyplass der. CSS holder til på Rustad leir, samband på heggelia. Lenke til kommentar
superb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har blitt innkalt til akkuratt det samme som deg, men skal søke et halvt år utsettelse da det ikke passer så bra for meg å dra inn nå, både økonomisk og jobb messig. Fått utsettelse? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har blitt innkalt til akkuratt det samme som deg, men skal søke et halvt år utsettelse da det ikke passer så bra for meg å dra inn nå, både økonomisk og jobb messig. Fått utsettelse? Jepp! Fikk utsatt til 31 Desember som jeg ønsket, byttet også over til 2.bn. Happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå