wiberos Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvor er catheme.sys.driver? catchme.sys , jeg vet ikke, men du har fått bsod ser jeg. (jeg må se på filene i så fall igjen.) Du har andre drivere og som jeg vet ikke hvorfor de er der, men jeg tor at du må prøve å få en bsod igjen, slik at vi ser hva du kan gjøre for å fange opp årsaken. Noe annet er hvordan oppfører seg uten antivirus? når du brenner igjen? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hvor er catheme.sys.driver? catchme.sys , jeg vet ikke, men du har fått bsod ser jeg. (jeg må se på filene i så fall igjen.) Du har andre drivere og som jeg vet ikke hvorfor de er der, men jeg tor at du må prøve å få en bsod igjen, slik at vi ser hva du kan gjøre for å fange opp årsaken. Noe annet er hvordan oppfører seg uten antivirus? når du brenner igjen? Ok, skal slå av antivirus og brenne. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå