konduktans Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har ei 1968 boble som jeg vil senke foran(ettersom den er høyere foran enn bak). Jeg har også lyst til å få litt mer drag på den. Forslag til forbedringer? (følg link i signatur for å se bilen) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Porsche motor er grei å få inn, ellers så er vel wankelmotor tingen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte ikke på såå mye trimming. Tenkte på noe enkelt som nytt eksosanlegg, ny forgasser(e) eller noe i den duren. Veit ikke hvor mange hester det er nå, men +/- 100 er vel passe? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En Vw Boble letter fra veien hvis du har for mye hester i den. Du mister fullstendig kontrollen på bilen. Bilen er jo helt flat under. Den jeg prøvde var ready for take off ved 130 km/t. Tror det satt en caravell t2 motor i den eller noe sånt. Vi måtte legge masse vekt i bagasjen foran for og gjøre det i nærheten av trygt i det hele tatt. Tror vi la inn et par hundre kilo med blymatter Da blir den jo lav i samme slengen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Haha. Får den ikke helt fucked up kjøreegenskaper om en legger masse bly foran? Har lyst til å legge noe tungt foran der, men har ikke turt, mtp egenskapene. Innspill? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du kan jo sette på ei frontleppe for å øke marktrykket noe, men det kommer nok til å se litt rart ut. En gammel boble er vel ikke det aller beste utgangspunktet for trimming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå