Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kompis ble ditcha, hva er "feil" med mange yngre jenter!?

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

hei

jeg har en kompis(han er 23) som datet en litt yngre jente på 18-19 år hvor alt så til å gå veldig fint. Første date, som ser ut til å bli den siste, gikk visst nok utrolig bra i følge han. De rotet og hadde god kjemi med andre ord!!

Men nå, 2 uker senere, så har han enda ikke hørt noe fra henne!?? Det kan jo selvfølgelig være mulig at det har skjedd noe spesielt, men jeg er mer redd for at dette er et litt "typisk" umoralsk oppførsel som man dessverre ser alt for ofte hos litt yngre jenter(og eldre noen ganger også, tørr jeg påstå)!?

Hvorfor oppfører en del jenter seg slik noen ganger? Jeg fatter bare ikke åssen en person kan oppføre seg slik umoralsk ovenfor en annen person. Han har lissom ikke hørt et pip etter den første daten!? Hvis hun plustselig har skjønt at noe ikke stemte med kjemien, eller whatever, så er det vell alikevel normalt å si et par ord!?Spesielt når han har sent noen helt normale meldinger, som; hva skjer? Åssen går det? osv.

Vill også bare nevne at jeg er 26 år og har opplevd liggnende situasjoner selv :)

PS nå kan det jo hende at det også er en del karer som oppføerer seg slik,men det vet jo ikke jeg så mye om. Jeg kjenner i hvert fall ikke noen som er slik!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan han ikke ringe henne da?

Men ja. Mange jenter i den alderen er ganske umodne. Og somregel veldig usikre, selv om de ikke alltid viser det utad. Min erfaringe ivertfall.

Du ser som regel stor forskjell på ei på 18 og ei på 23 i oppførsel.

Mine 5 cent, etter egen erfaring, er å ikke legge så mye sjel i det om du dater ei ung jente.

Lenke til kommentar
Sånn oppførsel er vanlig fra både gutter og jenter. Kansje mer vanlig fra guttenes side faktisk.
Hiver meg på den

Gjort det samme selv en gang. Møtte ei jente fra nettet en gang, ho så heit ut på cam, men da jeg gikk ut av toget og så henne skjønte jeg at jeg hadde jeg tatt feil. Hun var skikkelig forelska og greier så jeg valgte å være grei med ho pga sympati, late som jeg likte ho, rote og greier. Trodde egentlig jeg gjorde en god gjerning der, men tenkte ikke på følgende av at jeg kutta kontakten like etterpå med dårlige unnskyldninger.

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det må være så forpliktende. Det er første daten, og begge er unge. Er man stormforelsket så ville jeg kanskje tatt ekstra initiativ for å være sikker hvor den andre stod. Men ellers ville jeg bare tenkt på det som en erfaring rikere og gått videre i livet.

Lenke til kommentar

Heldigvis er ikke alle jenter i den alderen sånn da, jeg er 17 og hadde absolutt sagt ifra hvis jeg ikke kunne tenke meg noe videre forhold/datinge etter første daten hvis det var tilfellet. Men jeg har ei venninne på 23(!) som ikke gjør det og bryr seg lite om hva gutten tror/føler. Så det trenger ikke å ha noe med alderen og gjøre, men heller med hver enkelt person, deres personlighet og oppførsel :)

Lenke til kommentar

23 og 19 er da virkelig ikke store forskjellen.. 26 og 17 høres tvilsomt ut ja. Ingen forpliktelser inne i bildet nei, men med mindre det tydelig dreier seg om en ONS, er det da vanlig å ta kontakt etterpå, åkke som?

Mange 18år gamle jenter som gjør slikt fordi det er gøy rett og slett. Det får dem til å føle seg bedre.

Lenke til kommentar

Hvorfor man gjør sånnt vet jeg ikke, og det kan være mange grunner til det. Hun kan ha følt at det ikke var like vellykket som han kameraten din syns, og tar den lette veien ut av det, ved å ignorere til det går over av seg selv.. Eller hun kan gjøre det, som pwned sier, for å føle seg ettertraktet og bedre.

Uansett så må jeg slenge meg med på resten av folket her, og si at det er ingen forpliktelser med i dette bildet. Å rote en gang trenger ikke bety mer enn at hun ville ha det litt gøy der og da. Men ja, jeg skal innrømme at jeg hadde blitt små-irritert hvis ei jeg hadde trodd jeg hadde en bra start med ikke svarte på meldinger etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...