dreuf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har vel ikke stor tro på dette selv, men prøver for det.. Historien: Jeg bestilte meg internett hos Telenor tidlig i April på en telefonlinje som har vært inaktiv i 2år. "Ikke noe problem, du har det den 14." fikk jeg til svar. Blid og fornøyd ventet jeg i spenning.. I dag ringte jeg dem for å høre hvordan det gikk. (Har ikke hørt noe fra dem siden bestillingen.) Damen jeg snakker med forteller meg at abbonemenetet er annulert da sentralen er full (?) og at jeg kunne ringe igjen om 1.mnd tid for å høre om det hadde kommet noen oppsigelser så det var plass til min linje.. Sannsynligheten for det er vel lik 0!. Så kommer spørsmålet mitt, finnes det noen triks for å få telenor til å utvide sentralen? Husker en kompis av meg for noen år siden bestilte seg hustelefon for å få telenor til å koble han opp, for så å si det opp igjen da han hadde fått ADSL. Har dere noe som kan hjelpe meg på vei? Alternativet mitt blir radiolink, og det har jeg ikke hørt så mye bra om... Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Må legge til ett spørsmål til etter å ha lest i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1097329 Om jeg bestiller meg bedriftsabb. vil jeg da bli koblet til på ett annet punkt på sentralen siden bedriftabb ligger 50 pr punkt og privat ligger 500? (om jeg ikke misforstod helt tråden da..) Endret 20. april 2009 av dreuf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå