P0nduz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei Jeg har en pushmail konto som jeg har tenkt til å legge inn på telefonen og lurer i den forbindelse på ca hvor mye datatrafikk dette bruker? Sender og mottar i snitt 4 mail om dagen skjelden med vedlegg. Hvor mye trafikk bruker jeg ca? holder det med 50-100 mb? Takker på forhånd for svar:) Mvh Elrond Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så sant det omtrent bare er tekst så skal det holde i massevis.... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Ja blir omtrent bare tekst mulig at en av 20 mail inneholder et bilde eller to. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gjennomsnittlig forbruk for en exchangebruker er 70mb (NetCom tall) men tipper at gjennomsnittsbrukeren mottar noe mer enn 4 mail om dagen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dette vil nødvendigvis også avhenge av hva slags pushmail klient man bruker. Altså hvor ofte den pinger serveren, mv. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Bruker nokia sin exchange klient, vet ikke hvor ofte den pinger men tenkte jeg skulle sjekke ut en mnd og se hva regningen blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå