Wisd0m Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enkelt og greit: Jeg blir veldig lett betatt og da tenker jeg alt for mye på jenta. Det kommer det ikke noe godt ut av, så hvordan får jeg kvinnfolk ut av hode? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Få deg en hobby hvor du må være konsentrert på oppgaven, eventuelt bank det inn i hodet at jenta ikke er livet ditt. Du har en del andre ting å tenke på også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Finn deg et annet kvinnfolk å få dilla på og nyt limboet mellom de to fortapelsene så lenge det varer. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Altså, jeg har ganske mye å gjøre, så det er ikke problemet. Går ing. studie og på fritiden så driver jeg med mye, men allikevel så dukker det opp tid til å tenke _for_ mye. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nei Isbilen.... Jeg har samme problemet selv, wisd0m. Jeg tror det beste for oss er å skaffe en jobb, hobby, noe som interesserer oss såpass mye at vi drukner i det og tankene automatisk forsvinner. Men det har ikke jeg funnet enda. Jeg klarer nesten ikke å spise eller sove når det er på sitt verste :/. Noe som har hjulpet meg litt er å høre på høy musikk jeg digger, se på film eller noen morsomme klipp på youtube. Programmet "whose line is it anyway" funker litt Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 På tide å være mindre tøffel og lære seg å takle følelser. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har blitt stemplet treningsnarkoman da, så kan vel neppe bli noe særlig mer opptatt av trening enn jeg er nå =/ Edit: På tide å være mindre tøffel og lære seg å takle følelser. Det er da faen det jeg har gjort hittil. Endret 20. april 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Egypterene mente at sjelen ikke befant seg i hjernen, men i hjertet.. så skjær det ut og ta en ed på at du ikke skal føle noe for vedkommende fremover i tid uansett hva som dukker opp. Så lenge en har håp så eksisterer det helvete, sverg på at vedkommende i dine tanker er og blir uvesentlig. Hvis ikke så finner man fort noe som gir en et håp, samme hvor lite det enn måtte være så slår den følelsen rot som ugress. Nytter ikke å stå dagen lang og luke ut hvert jævla strå, bruk gift og drep hele greia. Slikt kan medføre at en i perioder kan bli bitter mot andre muligheter, men er alternativet noe bedre egentlig når det suger næring fra hva som er nyttig. Denne bitterheten bør gå over når man begynner å se livet igjen, det være seg å hoppe i høyet som brutal_mann foreslår. En ed er noe man aldri kan gå tilbake på, bare pass på når man bare blir bitter og hatsk. Da er det et tegn på at man ikke tar eden 100% og høster da konsekvensen av det. Edit: La til noe og luket ut noen skrivefeil. Endret 20. april 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enkelt og greit: Jeg blir veldig lett betatt og da tenker jeg alt for mye på jenta. Det kommer det ikke noe godt ut av, så hvordan får jeg kvinnfolk ut av hode? Ved å ligge med en annen... Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har det sånn jeg og akkurat nå. Vil tro den eneste "medisinen" er at jeg vokser baller og snakker mer med jenta. For jeg har en tendens til å virke totalt uintressert når jeg er intressert. Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Spill World of Warcraft! Da forsvinner det xD Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eneste som fungerer (til en viss grad) for meg er å gi meg selv lov til å se på, beundre og fantasere om andre. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Spill World of Warcraft! Da forsvinner det xD Haha, ja da forsvinner alt som kalles ett liv Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg spiller WoW, og det virker som om jeg har et lettere forhold til jenter enn deg. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg spiller WoW, og det virker som om jeg har et lettere forhold til jenter enn deg. Mye mulig, men da tar jeg heller mitt liv med mine komplikasjoner rundt kvinnfolk hvis WoW er alternativet Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enkelt og greit: Jeg blir veldig lett betatt og da tenker jeg alt for mye på jenta. Det kommer det ikke noe godt ut av, så hvordan får jeg kvinnfolk ut av hode? Ved å ligge med en annen... Folk er løse om dagen.... Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enkelt og greit: Jeg blir veldig lett betatt og da tenker jeg alt for mye på jenta. Det kommer det ikke noe godt ut av, så hvordan får jeg kvinnfolk ut av hode? Ved å ligge med en annen... Folk er løse om dagen.... Du sier noe der. "Ligge med en annen" løsningen har jeg lest mye her de siste par dagene Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 visualiser at jenta du liker sitter på dass med skikkelig diaré. da går nok besettelsen fort over høhø Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Første steg til å få henne ut av huet er å ikke benytte deg av ting som gjør at du savner henne. Ikke hør på musikk som minner deg om henne, slett bilder av henne fra mobil/data/osv, slett gamle søte meldinger, osv Er det like ille etter et par uker bør du finne noen og prate med. Jeg har mista mange følelser fordi jeg har klart å prata det ut av meg. Få tak i en kompis eller venninne du vet du kan stole på og prat ut (foreslår kompis siden dem setter seg lettere i din situasjon og tankegang). Trenger ikke være en av bestevennene dine, det føles ofte pinlig, men bare en kamerat av et eller annet slag Om det er like ille etter det så er det kanskje et hint til at du innerst inne har du sinnsykt lyst på henne. Hjelper dem forrige punktene og du merker det begynner og roe seg, så finn deg et nytt mål. Dette er egentlig for å fase ut den gamle forelskelsen, så du trenger ikke inngå noe seriøst forhold med henne. Det er uansett mye vanskeligere å få følelser for ei ny når du allerede har følelser for ei annen. Viktigste er at du får litt god kontakt med ei annen jente, sånn at du lærer deg at det finnes andre alternativer. Endret 21. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Enkelt og greit: Jeg blir veldig lett betatt og da tenker jeg alt for mye på jenta. Det kommer det ikke noe godt ut av, så hvordan får jeg kvinnfolk ut av hode? booze,booze and more booze... men seriøst,slikt går over av seg selv med tiden. driv med et aller annet som fyller dagen og setter fokus på andre ting istedet som flere andre allerede har foreslått. å glemme er heldigvis en velsignelse av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå