SVD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=561915 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=562152 Det viser seg at minst 3 personer, to fra Sverige og en fra Russland har hatt grantre voksende i lungene. Selv var jeg ganske sikker på at dette ikke var mulig, jeg kom først over saken fra Russland og jeg var veldig skeptisk, men så er det to tilfeller i Sverige og! må jo nesten begynne og tro på det da. Jeg håper virkelig at jeg slipper og føle dette "fenomenet" på kroppen! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ouch, blir vel nødt til å slutte å spise granskudd da.. Endret 20. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ouch, blir vel nødt til å slutte å spise granskudd da.. Er nok mere du blir nødt til å slutte med... han ene svensken hadde tydeligvis pustet inn noe form for et frø eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Han spiste c-vitaminrike granskudd da han fikk et hosteanfall og satte et granskudd i halsen. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Edelgran skal vist være ganske hardfør og trenger lite sollys, dette er vel en god indikasjon på det også Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 dette var jo hinsides besynderlig.. en skulle jo tro at det var enkelte ting(sollys?) som grabtreet vile ha svert stor mangel på inni en lunge.. hvordan dete er mulig er forbi meg.. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Han spiste c-vitaminrike granskudd da han fikk et hosteanfall og satte et granskudd i halsen. Det var han ene av de, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå