soundwall Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Komplett selger de fysiske butikkene sine... Håper vi ikke får et dårligere tilbud, nå da! Brukte jo aldri web-bestilling, dro bare på butikken. - s Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Er det kommet ut noen pressemelding om dette? Jeg tviler på at de har gjort det da men... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 De har en artikkel om det i itavisen her. Men slik som jeg leste det så blir det ikke sotre forskjellen på hva vi har i dag. Virker som en slags økkonomisk "tjene mer penger" vri. I en børsmelding selskapet har sendt ut heter det at butikkene selges til et nystiftet selskap. Dette selskapet eies med 53 prosent av seks ledende ansatte i butikkjeden, mens de resterende 47 prosent skal eies av Komplett ASA. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 tipper at de vil bort fra dem som har kjøpt noe på webshoppen og går til butikken for å bytte det når det ikke virker Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hva skjer med garantisaker på komplett butikkene? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis komplett selger butikkene sine så da er det noe på gang . Ingen bedrift selger deler av virksomheten hvis de går på overskudd eller noen vil bli betale overpris for disse :o En måte å omorganisere selskapet eller konsernet er å selge deler av bedriften. Grunnen til dette som oftest er dårlig likviditet/tap på noen områder. (Eller noen er villig til å betale overpris) Merkelig syns jeg, men men ? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis komplett selger butikkene sine så da er det noe på gang .Ingen bedrift selger deler av virksomheten hvis de går på overskudd eller noen vil bli betale overpris for disse :o En måte å omorganisere selskapet eller konsernet er å selge deler av bedriften. Grunnen til dette som oftest er dårlig likviditet/tap på noen områder. (Eller noen er villig til å betale overpris) Merkelig syns jeg, men men ? Alle komplett butikkene går faktiskt med overskudd så det er sagt, grunnen til at komplett selger de fysiske butikkene er at de tjener langt mer på web salg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå