Gå til innhold

Tidenes sjuking på skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke sett Oz, ei heller skjønner jeg hva du mener med "syking" med tar ett tips på at det er en skuespiller som nailer badguy bra?

Robert Knepper som Bagwell i Prison Break er enorm.

Synes også Ian McShane i Deadwood er bra

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Med all respekt så slår ikke engang Ian McShane, Sylar eller Bagwell ondskapen til Schillinger og Robson på Oz. Kanskje Sylar, men alikevel Sylar er jo på en måte noe helt anderldes, han er jo overnaturlig.

Schillinger og Robson har jo gjort mange jævelig ting:

- Flere mord på grunn av relgion

- Flere voldtekter

- Drepte sin egen sønn på en måte

- Fått den andre sønnen til å kidnappe 4-5 år gamle unger og kappet av hånden til det ene og drept barnet.

- Tortur inkludert drap på muslim ved å kutte han opp til han blødde ihjel.

- Risset inn hakekors i rumpa på en svak fyr(Beecher)

- Brukket alle beina i kroppen på en fyr

- Stukket ned flere folk

- Sendt en "prag" for å drepe faren til sin rival

- Sendt flere hitmen på Said, som har endt opp med å blant annet drepe Leroy Tidd istedenfor.

Hvis dere sier at Schillinger ikke er tidnes sjuking. Ja, da veit dere f ikke hva dere snakker om, desverre.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Dexter er ærlit talt ikke sjukere enn Robson eller Schillinger engang. Til og med Ryan O`Reily fra Oz er sjukere enn Dexter, og Ryan skal være menneskelig til tider.

Dexter gjør det som er nødvendig, og det gjør han ikke akkurat sjuk spør du meg. Han gjør hva politiet ikke kan gjøre og straffer de som går ustraffet vekk fra sine handlinger. Dexter er kanskje ikke veldig menneskelig av seg, men han er ikke sjuk spør du meg.

Lenke til kommentar

Haha skjønte jeg sa det litt feil nå.

Dexter er sjuk på en måte, men grunnen til at han kapper opp likene er jo for skjule handlingene sine. Å skjule sporene sine er ikke så veldig sjukt, det vil jeg anse som mer menneskelig enn sjukt. Drapene derimot er kanskje litt mer sjuke, men jeg ser ikke noe groteskt med det. Fordi Dexter dreper jo som regel folk som har gjort noe.

Mens Robson og Schillinger derimot dreper og torturer samt voldtar folk nesten bare for pur faenskap eller fordi at de har en annen tro og en annen relgion. Jeg skjønte Beecher godt da han endte opp med å ta hevn på slutten av første sesongen. Spesielt det med avføringen i trynet på Schillinger anså jeg som et tegn på makten Beecher følte jeg han hadde. Den scenen er forresten ekkel, men også veldig epic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg er ikke sjuk......men gi nå faen med å røre de likene på kjøttkrokene ellers starter jeg motorsaga !

*humrer*

Lenke til kommentar

Åhh, hadde alle politkere vært som Hans Bauge. Ja da hadde norske debattprogram rundt politikk vært gode. Se på Youtube hvor mange episke filmer som ligger der av han.

Han sier mye jeg er enig med, pluss en del som jeg ikke er enig i. Men han sier det på en måte som gjør det vanskelig å liksom heie på han. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...