Gå til innhold

BK; uff se hun røyker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Me liky!

Det første som fenget meg var chesterfield-stolen med dens nydelige skinn og fargekonturer som jeg føler passer helt ypperlig inn i bildet her! En flott dame med sigarett..

(faen jeg ble røyksugen nå, har jo sluttet...)

Anyway ser jeg et bra bilde!

Lenke til kommentar

Et meget fint bilde. Jeg elsker stemningen og tonene.

Men jeg ser hvor Ba'al prøver å gå. Føttene og hendene er posert godt, men hun ser litt anspent ut i skuldrene. Som om hun prøver å løfte seg opp. Litt vanskelig å forklare, dette er uansett pirk som jeg ikke synes er så alt for viktig.

Lenke til kommentar
dette er uansett pirk som jeg ikke synes er så alt for viktig.

Nja. Slike ting blir fort øydeleggjande for min del. Skuldra og nakken ser anspent ut og resten av armen ligg i ein noko unaturleg og statisk posisjon. Det ser littegrann ukomfortabelt ut rettogsletten. Hadde òg vurdert å vie litt lys til omgivelsane.

Lenke til kommentar
Ser ut som hun bedriver litt sit ups ja. Du burde poste det andre i stolen som du har på fjesboka, det likte jeg mye bedre =)

Synes det meste var mye bedre på det bildet =)

du tenker på denne, personlig syns jeg røykebildet er mer spennende med tanke på lys etc..

post-3088-1240557514_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bilde 1:

Uberkult!!

Var litt forstyrrende med bakgrunnen på venstreside, og røyken skulle vært litt lengere.

Ser på bilde 2 at du har mur bakgrunn, noe som kansje skulle vært bak hele stolen på bilde 1?

Bilde 2 ikke i nerheten av bilde 1, men bra forde.

Veldig bra lys, gir en god følelse til bildet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...