Gå til innhold

Er overvektig OG STOLT AV DET!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som tvinger deg til å lese dette, spar din egen tid istedet for å bruke den på å klage..

Edit: Åja, threadkiller, ja.. :p

Edit2: Jeg er ikke et troll, selv om jeg ser ut som et! :D

Edit3: Njaa.. Jeg overdrev litt (MYE) i de første postene, menb jeg syntes faktisk at det er greit å ha noen ekstra kilo på kroppen. :)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Jeg er 14.

Jeg driter i hva jeg spiser og slikt. Jeg bare sørger for rikelig med fysisk trening. I friminuttene på skolen løper jeg rundt på skolegården, og jeg tar så mange situps og armhevinger jeg bare orker hver gang jeg kommer på det. (Er ikke så mye å skryte av, da jeg bare greier 10-12 armhevinger og 20 situps, men 90 kilo er TUNGT!!)

Jeg vil ikke ende opp som slank eller en muskelbunt, men jeg vil beholde en formen jeg har nå.

14 ja, kroppen din har ikke fått omtrent noe tid på og få noen skader heller. Du er ung som en nyfødt okse, såklart du ikke har astma og den dritten. Når du blir 25 så forandrer det seg, det er et faktum.

Men du man motvirke mye med og trene allsidig så du har muskler som klarer og bære det. Hele poenget mitt er: Hvis du vil være stor så må du se faktaene også og ikke le av alt folk sier.

20 situps er ikke bra, ta 20 om dagen så skal du se at de 90kg ikke er så tunge alikevel;)

Og det går fint an og beholde formen din selv om du trener, du får bare litt mer markerte områder på kroppen som du kanskje hadde likt.

Og til det du svarer til RCP, det du skriver kan virke svært provoserende på mange kanskje....noe som ikke burde komme som en bombe for deg;)

Siden de fleste andre med den vekten og høyden ikke syns det er så kult.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

First off, a announcement: Okeeii da.. Det er ikke PERFEKT å være overvektig, jeg skulle mye heller ha vært litt høyere og litt sterkere, men ikke tynnere!

20 situps er ikke bra, ta 20 om dagen så skal du se at de 90kg ikke er så tunge alikevel;)

Og det går fint an og beholde formen din selv om du trener, du får bare litt mer markerte områder på kroppen som du kanskje hadde likt.

Wat? 20 til dagen? Jeg tar nærmere 80, mann! Jeg tar så mange jeg bare orker hver gang jeg kommer på det/har anledning til det. Jeg begynte med denne strategien i sist uke, og jeg føler at det funker bra. Jeg er supermotivert til få mer muskler, så det er ikke et problem heller. :)

Men du man motvirke mye med og trene allsidig så du har muskler som klarer og bære det. Hele poenget mitt er: Hvis du vil være stor så må du se faktaene også og ikke le av alt folk sier.

Har du noen tips til enkle måter å oppnå dette på på et flatt gulv? (Dvs. uten noen apparater e.l.)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Få deg en fast rutine, ikke når det faller deg inn;)

Jeg prøver og gi deg råd som jeg aldri fikk og måtte finne ut alt av meg selv, og sitter og har rimlig mye skader.

Du sa 20 situps i innlegget ditt over, men da gjør du det flere ganger om dagen:P

Så beklager den, men få laget et program som du liker så skal du se etter noen måneder at ting blir litt lettere samtidig som du ikke er mindre;)

Lenke til kommentar

Når du tar sit-ups så bør du også gjøre noe som trener ryggen, bare og trene magen gjør at du kan få ryggproblemer. Søk på nettet etter "eldre-trim"-øvelser;)

Anne nting som kan være lurt er og kjøpe deg noen billige manualer( på nille og slike butikker kan du finne de billig ) så du kan gjøre litt vekt-øvelser også.

JEg kan finne øvelser og litt annet småtteri til deg i morra begynner og bli seint for en gammel mann:P

Jeg tar det du sier alvorlig og det som skjer hvis du får en fast rutine på treningen er at du får mer muskler etterhvert, du blir kanskje litt mindre rundt magen..men bredere rygg, finere armer og samtidig ikke være "liten"

Lenke til kommentar
Jamen jeg HATER rutiner. Er det like usunt å trene uregelmessig som det er å spise uregelmessig? jeg har hørt at all fysisk aktivitet er trening.

Tok nettop 20 situps by the way. :D

14 og hater rutiner..BOMBE :!:

Neida, skal ikke erte deg.

All aktivitet er bra, men trening er trening. Da skal fettet klaske rundt og svetten sprute.

Og det er VELDIG bra og spise regelmessig( frokost, lunsj, middag og et eller annet lite på kvelden..grønnsaker og frukt til småspising. Grønnsaker kan du spise så mye du vil av så og si)

Samme med trening;)

Hvis du hadde klart og trene 3 dager i uka i starten så hadde det vært dødsbra, men samtidig gjøre alt det andre du gjør til daglig.

Dette har jeg en følelse av at du ikke kommer til og like men jeg må spytte det ut:

Det ultimate er at du hadde begynt på et studio så du hadde fått bygd opp en solig grunnmur:)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det Gloemm sier er faktisk sant, jeg har aldri hatt problemer med damer.

Men noe jeg merket når jeg trent og var stor var at jeg fikk mye positiv oppmerksomhet pga. ryggen og armene mine O.o, så en dårlig konklusjon er at de damene som liker at gutter har litt ekstra liker også at det er noen faste områder:P

Det finnes alltid de damene som bare ser utseende, men de er aldri noe og samle på uansett;)

( veldig lett sagt:P)

Og i tilegg så er det greit og kunne sprette litt rundt når du blir eldre uten og gå i detaljer:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...