Gå til innhold

Er overvektig OG STOLT AV DET!

Anbefalte innlegg

[bullshit]

Hahahahah!!! JEG ER SÅÅ GLAAAD!!! Det er FETT (Hah, nesten gullkorn... :p)å være overvektig ass!!! Sjokolade, brus og alt for mye mat hele dagen vøtt!! Banke folk går også greit siden jeg har bygd opp så mye muskler ved å være overvektahig! YEEAH!! :new_woot:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahahahah!!! JEG ER SÅÅ GLAAAD!!! Det er FETT å være overvektig ass!!! Sjokolade, brus og alt for mye mat hele dagen vøtt!! Banke folk går også greit siden jeg har bygd opp så mye muskler ved å være overvektig! YEEAH!! :new_woot:

Tøft!

Har du glemt å logge ut når du gikk fra dataen eller noe forresten?

Lenke til kommentar
Leste om en overvektig fyr som ville slanke seg eller noe sånt.. WTF!? Har det HELT FINT som overvektig jeg!! :D

det spørs hva som menes med overvektig, det :)

litt å ta i er jo bare bra, men når man får probøemer med å gå etc. da har det gåt for langt..

-"mer å ta i mer å bli glad i"

-"nei, gi meg en dundre på langt over hundre!"

-"da holder det med ett stikk og så gynger man på resten"

:D

Lenke til kommentar
Dette lukter sterkt av sarkasme...?

Hæ? Nei. Jeg mener dette helt seriøst. Selv om jeg (selfølgelig) blir tiltrukket av jenter og slikt så tror jeg ikke at det er verdt det, penger og tid ut av vinduet. Siden jeg ikke er verdens mest attraktive type så holder de fleste jenter seg borte fra meg, noe jeg ser på som positivt. :)

Hva mener du, er billigere å dele på utgiftene enn å måtte kjøpe alt selv.

Hah.. Det er mamma som bruker mest penger her i huset, og dessuten trenger man større plass med familie. Og jeg liker meg alene faktisk. Jeg drømmer om å bo i en liten leilighet og en jobb hos Jæren Data fra klokken 3 (om dagen) til laaangt på kveld. Tjene penger på å hjelpe gamle damer med å skru på PCen = WIN :new_woot:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Joa, jeg slutter vel med PC og slikt en gang i 30-åra eller kanskje sent i 20-åra, og da må jeg finne meg en annen jobb. Og så kommer jeg sikkert til å bli fristet til å gifte meg hvis jeg finner den rette for meg eller noe slikt. Men da har jeg skiftet mening og liker tanken på å gifte meg og slikt. :) (Håper jeg.)

Lenke til kommentar

Gammel er du, hvis det er greit at jeg spør?

Jeg også har det jevnt fordelt, 117kg på nesten 2 meter.

Uansett jeg også spratt rundt som 15 åring og var 125kg, alt fint.

Sier bare at når man blir eldre så forandrer kroppen seg.

Astma kommer og går så vet du det, men astmaen kommer til og komme tilbake etter lang tid med overvekt.

Men såklart er det positivt at du driter i den forbanna "om og gjøre og være tynnest mulig" ;)

Sier bare pass på, jeg liker selv og ha litt ekstra, man må bare passe på at det ikke kommer ditt at det hindrer deg og leve.

Og skremme-greier gidder jeg ikke, folk må bestemme selv hvordan de skal leve.

Men jeg har vært på ekstremt tynn( under 70kg når man er 1.98 ) og veldig stor ( 160kg ).....

Deler bare mine erfaringer;)

Men artig og se noen som har synet ditt ja, eneste grunnen til at jeg har slanket meg nå er samme hvor mye du vender og bøyer på det i huet så kommer kiloene med en baksmell som kommer når man blir eldre.

Og går bare på den svakeste astma-medisinen nå( hadde jeg ikke røyket så kunne jeg sikkert kuttet ut den også ), smertene i knærne, ryggen osv. er vekke;)

Så man kan absolutt ha litt ekstra på kroppen uten at det gjør noe, kluet er og finne den vekta der man kan ha litt ekstra og ikke få all den dritten. Så jeg stopper på 115kg, trene istedenfor så blir man større=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

[/bullshit]

Jeg er 14.

Jeg driter i hva jeg spiser og slikt. Jeg bare sørger for rikelig med fysisk trening. I friminuttene på skolen løper jeg rundt på skolegården, og jeg tar så mange situps og armhevinger jeg bare orker hver gang jeg kommer på det. (Er ikke så mye å skryte av, da jeg bare greier 10-12 armhevinger og 20 situps, men 90 kilo er TUNGT!!)

Jeg vil ikke ende opp som slank eller en muskelbunt, men jeg vil beholde en formen jeg har nå.

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...