Axl91 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 YES! da har mobilen min ligget i en snøhaug siden 24 januar! fant den igjen igår!! Hehe utrolig at den fortsatt funker! Sony Ericsson C702 hvis dere lurte YEAAAH!!! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gratulerer! Merkelig historie, fortell litt mer! Mista du den et sted, også viste det seg at den lå inne i snøhaugen til den smelta nok? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hehe. Jeg var og filma med noen kompiser. Kjørte street på snowboard. Hvis du ikke er kjent med det så kjører vi på elementer utenfor bakken. I dette tilfellet var det wire på en bro vi lekte oss med. Men så hadde jeg glemt å ta i gjen glidlåsen på buksa så jeg mista mobilen. Merka det litt sent og snøen var godt pakka sammen. Umulig å høre ringetonen. Så da bare tenkte jeg at den ser jeg aldri igjen. så går jeg forbi stedet igår. Der stikker telefonen opp. Flaks jeg fant den før noen drittunger hadde pelma den i elva! Prøvde jo igår, men funka ikke. Jeg tenkte at det måtte ha vært batteriet. Så fikk låne søstra mi sitt batteri. Da funka den, hadde visst ligget der i 3 døgn uten å ha skrudd seg av. Yeah for it! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Nå funker faen meg batteriet også!! :woot: Lenke til kommentar
opar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal mye til å "drukne" en telefon, selv har jeg kjørt min telefon 3 ganger i vaskemaskinen Men gratuler, alltid artig når ting man forventer er ødelagt plutselig funker igjen Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Oi morsom historie :!: gratulerer Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 jo men dette er faktisk et snødepponi, i mindre skala =D jeg har forresten ingen forventninger til en mobils "overlevelseskvalitet". Storfornøyd! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Mobilen kommer nok til å slutte å fungere om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvordan er det mulig at den kan ligge i snøen også finner du den ikke før no fordi snøen ikke smeltet før? Bor du langt nord? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvordan er det mulig at den kan ligge i snøen også finner du den ikke før no fordi snøen ikke smeltet før? Bor du langt nord? I Tromsø er det i hvert fall fortsatt en del snø . Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Bor i asker(2 mil sør-vest? for oslo) så er det et snøhøl. Dessuten så mista jeg den hvor måkebilen dumpet snøen fra gangveien;) Den har jo gått en uke nå så skjønner ikke hvorfor den skulle stoppe uten videre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bor i asker(2 mil sør-vest? for oslo) så er det et snøhøl. Dessuten så mista jeg den hvor måkebilen dumpet snøen fra gangveien;) Den har jo gått en uke nå så skjønner ikke hvorfor den skulle stoppe uten videre Fordi den mest sansynligvis har fått vannskader og da starter den å ruste innvendig. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nja, dette er en C702, som har gummipakninger overalt for at den skal være vanntett/sprutsikker. Den tror jeg, om han er heldig, holder ganske godt. Kan være at den holder lenge. Har samme, jeg, og den har jeg skrevet sms med i dusjen ved et par anledninger. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 still going strong;) har oppdatert med en ny post også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå