eirikand Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei, jeg er en 16 år gammel gutt som gjerne skulle hatt meg et nytt hjemmekino anlegg:) fra før har jeg et 5.1 LG-anlegg som kostet 1000kr. Jeg er egentlig fornøyd med lyden, men så har hamsteren min klart å krype inn i subwooferene og kuttet av noen ledninger å styr så nå funker altså ikke subwooferen. Siden anlegget var så billig så er det vel like greit å kjøpe et nytt anlegg? Jeg tenker å bruke ca./maks 2000 kr. egentlig så har jeg ikke noe peiling på hjemmekino så jeg spør, er det mulig å koble til tven og pcen til anlegget slik at jeg får bruke de høytalerene og ikke bare bruke de når jeg ser dvd ? takk! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om budsjettet ditt begrenser seg til 2000 bør du heller prøve å få reparert den ledningen inni subben din, du vil mest sannsynlig ikke sitte tilbake med noe stort bedre en hva du allerede har av hjemmekino (Ment som et tips altså) Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 hmm, jeg holder på å åpne sub'en nå skal jeg se om jeg eventuelt kan klare å fikse det selv. Jeg får den ikke reparert på garantiet uansett så jeg har ingen ting å tape. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis jeg bare hadde rundt 2k å bruke på hjemmekino hadde jeg kjøpt brukt denne: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...7077&cat=12 og en av disse, eller en annen billig bruktreciever: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17116177 http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...6536&cat=13 Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 vet noen hvordan de høytalerene i den finn.no linken er? hadde vært greit å kjøpt samlet siden de må sendes i posten. jeg har åpnet subwooferen nå og ledningen har brudd på to eller 3 steder så jeg må skjøte bort en 30 cm med ledning og skjøte. Er det noen som vet hvordan jeg skal skjøte? må jeg lodde? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ingen erfaring med de høyttalerne der, men vil tro at Dynavoice er bedre. De høres hvertfall bedre ut enn det meste i den prisklassen. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 jeg klarte å reparere subwooferen måtte skjøte høytalereledningen på totalt 3 punkt med sånne "sukkerbiter" eller hva det heter, men jeg fikk lyd! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg klarte å reparere subwooferen måtte skjøte høytalereledningen på totalt 3 punkt med sånne "sukkerbiter" eller hva det heter, men jeg fikk lyd! Du bør heller skjøte med en hel del ,istede for skjøt på 3 punkter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 I denne prisklassen bør man vurdere et godt PC-anlegg eller stereo, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå