mortyn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! Jeg har nettopp formartert pc-en og instalert drivere (som jeg fant på nettet) til hovedkortet. Jeg har oppdatert Windows XP, slik at det er up-to-date. Bak på kabinettet har jeg 4 usb-innganger, men der funker kun en av de, og det er den til musa. Jeg har søkt litt rundt omkring og sett etter usb-drivere, men finner ikke noe som resulterer i en løsning. Har et MSI hovedkort. ATX platform, 754 socket, VIA. Er liott usikker på hvilken modell det er men det er en av disse Alt 1 og Alt 2 På forhånd takk! (må¨ha usb-ene til å virke for å koble til printeren og diverse minnepenner.) Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) bump Endret 24. april 2009 av mortyn Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Er det virkelig ingen som har peiling? Jeg sliter her! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sjekk denne guiden: http://www.softwarepatch.com/tips/usb2-driver.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå