Gå til innhold

Når kommer N86

Anbefalte innlegg

Det blir enten E71 eller N86 på meg, men jeg er veldig i tvil. Det jeg bruker telefonen til er mail og vanlig bruk, men et årleit kamera er ikke å forakte. Pluss med N86 er 3,5mm og FM-sender(?), større skjerm og slikt. Det største ankepunktet er tastene, hvordan er de? Greie å venne seg til? E71 har jeg hatt tidligere og tastene på den synes jeg er årleite.

Siden jeg har hatt E71 tidligere er det litt kjedelig å velge den igjen, men jeg vil ha en telefon jeg fungerer godt sammen med, som ikke er til irritasjon, noe jeg vet E71 ikke er.

Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen, dere!

Vi fikk dem IGÅR! Yess! Førsteinntrykket er supert og hele dagens bruk har vært som en drøm. Har overført alt fra min gamle N95 og alt er smooth. Tastene er kjempegode! Det er godt med mellomrom mellom dem og de er passelig harde med passelig feedback. Den er kjapp, liten, ingen skarpe kanter og kameraet er genialt! Skjermen er veldig behagelig å se på.

Frem til nå er det ingenting å klage på. Løp og kjøp, dere!

Lenke til kommentar

@Ferrek, bruker selv N86 ganske mye til mail. Telefonen kommer med Nokias ny epostprogram, har den koblet opp mot min privat gmail og exchange serveren til jobben. Fungerer utmerket. Push fungerer flott i forhold til epost og kalender, og gmail kommer også direkte inn som push mail. Ser med andre ord ingen grunn til ikke å velge denne istedet for E71, er jo veldig mye av det samme, men du får at kamera som virkelig får, iallefall meg, til å smile bredt hver gang jeg tar bilder

Lenke til kommentar

Lurer på om noen kan hjelpe? Har nokia n86, problemet er: Når jeg skal lagre bilder fra nettet kommer følgende opp: Nettleser: tom fil. Noen som har klart å lagre bilder fra nettet? Evt. er det noe galt med innstillinger eller går det ikke på denne mobilen. Har ingen problem å hente bilder fra nettet med n82 eller med sony ericsson w995.

Fekk løst problemet med oppdateringen som kom i dag :-)

Endret av pollyanna
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Et lite spørsmål da jeg selv har bestilt en n86 etter to år med n95.

Kan du bruke fm senderen under samtaler?

Slik jeg har det nå er min n95 koblet til bilstereo med jack, da benytter jeg bilstereo til handsfree( den jeg snakker med over bilhøyttalerene og jeg snakker i mikrofon på telefonen, fungerer utmerket) og vil vite om dette går ann. Noen av dere som har den som vet?

Lenke til kommentar

Dette gikk ikke ann.

Fikk min i dag og er så langt fornøyd.

Virker som en verdig arvtager til N95.

Eneste at oppdatering failed men dette går vel etterhvert.

Svært bra mobil virker det som, men den datakabelen er jo nesten umulig å få ut igjen. Noen som har et tips på dette?

Lenke til kommentar
Dette gikk ikke ann.

Svært bra mobil virker det som, men den datakabelen er jo nesten umulig å få ut igjen. Noen som har et tips på dette?

Lenke til kommentar
Dette gikk ikke ann.

Jeg måtte vrikke USB-datakabelen fram og tilbake, sidelengs, for å få den ut. Holdt på å ødelegge festet da jeg prøvde å dra den rett ut. På laderen er dette merkelig nok ikke et problem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Virker som det er laber interesse for denne telefonen?

Lite forumaktivitet, ikke til å se i butikker eller reklamebrosjyrer.

Har den virkelig havnet så mye i skyggen til N97 eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Jeg fikk lyst til å kjøpe denne i stedet for N97 men jeg ønsker å ta og føle litt på telefonen før jeg kjøper. Så jeg har gått innom butikker, men den var ikke til å oppdrive i noe sted her i nærheten.

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Virker som det er laber interesse for denne telefonen?

Lite forumaktivitet, ikke til å se i butikker eller reklamebrosjyrer.

Har den virkelig havnet så mye i skyggen til N97 eller er det bare noe jeg innbiller meg?

Jeg fikk lyst til å kjøpe denne i stedet for N97 men jeg ønsker å ta og føle litt på telefonen før jeg kjøper. Så jeg har gått innom butikker, men den var ikke til å oppdrive i noe sted her i nærheten.

Hva skjer?

Denne N86 skulle egentlig ikke ha kommet inn til Elkjøp før 18.8, men noen partier har ankommet litt rundt om.

Når man ser litt på forumet så er det ofte mobiler med mye bugs og feil som får de største og lengste trådene.

De som kjøper N86, inkludert meg selv, vet hva vi ønsker, vet hva vi får.

Nokia leverer varene igjen med N86!!

Kan ikke på noen måte sammenliknes med N85 når det gjelder kvalitetsfølelse og finish, jada, jeg elsker den, en verdig arvtaker til min N82.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...